خانهاخبار
شایعه قیمت 1100 دلاری آیفون 8 قوت گرفت

شایعه قیمت 1100 دلاری آیفون 8 قوت گرفت

گفته می‌شود که آیفون 8 با تأخیر وارد بازار خواهد شد و شایعات متعددی در این رابطه وجود دارد. با این وجود، تحلیل‌گر جی‌پی مورگان، راد هال ادعا می‌کند که خبری از تأخیر در عرضه آیفون پرچم‎دار جدید اپل نیست و این مدل با قیمت 1100 دلار، راهی بازار می‎شود.
۱۳۹۶/۴/۲۹

براساس اطلاعات منتشر شده توسط تحلیل‎گر موسسه جی‌پی مورگان، ممکن است آیفون 8 کم‌تری در مقایسه با پیش‌بینی‎های پیشین این موسسه وارد بازار شود اما این، بدین معنی نخواهد بود که کوپرتینویی‌ها ماه سپتامبر را برای عرضه آیفون پرچم‎دار جدید خود از دست بدهند.

image

 به همین جهت، اپل تصمیم گرفته است تا برای عرضه اولیه آیفون 8، تعداد بسیار محدودی را تولید نماید که پس از گذشت مدتی، تولید آیفون جدید افزایش خواهد یافت. آن‎طور که پیداست، عرضه اولیه آیفون پرو به جای 9 میلیون که پیش‎تر توسط جی‌پی مورگان پیش‎بینی شده بود؛ تنها 2 میلیون واحد است.

راد هال، هم‎چنین پیش‌بینی کرده است که آیفون پرچم‎دار 2017 اپل، «آیفون پرو» نامیده خواهد شد. در رابطه با نام‌گذاری پیشین آیفون پرچم‏دار جدید اپل، نام‌های متفاوتی اعلام شده بود که از جمله آن‎ها می‌توان به آیفون 8، آیفون X و آیفون ادیشن اشاره کرد. آن‎طور که تحلیل‎گر موسسه جی‎چی مورگان اعلام کرده است، شرکت اپل در اواخر ماه اکتبر، تولید آیفون پرو را افزایش خواهد داد تا این مدل برای تعطیلات سال نوی میلادی، آماده شود.

آیفون پرو، گران‌قیمت‎تر از دو مدل دیگر یعنی آیفون 7s و آیفون 7s Plus خواهد بود و کوپرتینویی‎ها، این مدل را با قیمت 1100 دلار عرضه می‌کنند. این در حالی است که آیفون‎های 7s و 7s Plus، هم‎چنان با قیمت نسل قبل معرفی و عرضه خواهند شد و شایعات پیشین، صحت این ادعا را تایید می‎کند.

شرکت اپل از برچسب قیمتی 1100 دلاری آیفون پرچم‎دار جدید خود، برای کنترل عرضه و تقاضای آن استفاده خواهد کرد تا مطمئن شود که تقاضا برای آیفون پرو، از تولید این مدل پیشی نمی‎گیرد. لازم به‎ذکر است که برچسب قیمتی 1100 دلار، از آنچه که برای این مدل پیش‌بینی شده بود؛ بسیار بیشتر است. در ابتدا، گمان می‎رفت که آیفون 8 با قیمت 1000 دلار عرضه خواهد شد و حتی، گمانه‎زنی‎هایی مبنی بر عرضه آیفون پرچم‎دار جدید اپل با قیمت 900 دلار وجود دارد.

لازم به‌‏ذکر است که آیفون 8 به یک نمایشگر OLED مجهز شده است و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‎کند. این در حالی است که دو مدل دیگر، مانند نسل قبل با پنل صفحه‎نمایش LCD وارد بازار خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Kiarash

۱۳۹۶/۴/۳۰
بعیده شرکتی همچین ریسکی کنه و این قیمت رو برای گوشی بزاره. از 1000 دلار فکر نکنم بیشتر بشه

Ataa

۱۳۹۶/۴/۲۹
من الان سيكس اس دارم
عاشق اپلم
ولي دگ ١١٠٠ دلار خيلي زياده
با ١١٠٠ دلار ميتونم برم وان پااس ٥ و لپ تاپ بهتر بگيرم

.

۱۳۹۶/۴/۲۹
درسته حالا اپل محصولاتش با كيفيته ولي خداييش ديگه ١١٠٠ دلار نمي ارزه!٧٠٠ دلاريش تو ايران اينقده واي ب حال اين!

farfar1993

۱۳۹۶/۴/۲۹
چه خبره!!
بیاد ایران ارزونترینش میشه 4 میلیون !
میرم دوتومن میدم لب تاب به یه گوشی تراز اول سامسونگ تازه ارور 4001 و 5008 و این چیزا هم هی نمیاد رو صفحه