خانهاخبار
بررسی اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ

بررسی اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ

دستگاه‌های تلفن همراه طی یک دهه اخیر تحولی انقلابی را پشت‌ سر گذاشتند. گوشی‌های امروزی دیگر وسیله‌ای صرفا برای تماس تلفنی، ارسال پیامک یا پخش موسیقی نیستند حالا دیگر با یک دستگاه چهار، پنج اینچی می‌توان همانند کامپیوترهای خانگی وبگردی کرد و کارهای مختلفی را انجام داد.
۱۳۹۶/۴/۲۸

همزمان با این پیشرفت، موبایل‌هایی که تا پیش از این وسیله‌ای ساده بودند به دستگاه‌هایی نسبتا پیچیده تبدیل شدند که هرگونه مشکل در آنها، سردرگمی و نگرانی کاربران را به دنبال دارد.

به همین دلیل مراجعات کاربران به مراکز تعمیر گوشی‌های موبایل بیشتر از همیشه شده است. مراجعاتی که علاوه بر هدر دادن وقت کاربران، برای آنها نگرانی‌هایی در مورد دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی و خصوصی را به وجود می‌آورد.

گاهی اوقات هم به دلیل مراجعه کاربر به مراکز غیرمجاز یا افراد غیرمتخصص نه تنها مشکلات کاربران حل نمی‌شود بلکه هزینه‌ مضاعفی را هم به آنها تحمیل می‌کند. 

سامسونگ با آگاهی از این مسائل، امکانی را فراهم کرده تا کاربران مشکلات گوشی و تبلت خود را در زمانی بسیار کوتاه، در منزل یا محل کار و بدون نگرانی بابت دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی یا تبحر تعمیرکار، حل و فصل کنند.

image

سرویس دیجیتال

سامسونگ به عنوان رهبر بازار موبایل، ارائه خدمات پس از فروش نوین و کارآمد را مکمل محصولات خلاقانه خود کرده تا مشکلات کاربران در زمانی بسیار کم و با بهترین سرویس‌ها برطرف شود.

از مدتی پیش سامسونگ ایران مرکز تماسی مخصوص مشتریان موبایل خود راه‌اندازی کرده است. این مرکز با هدف پاسخگویی به سوالات عمومی و فنی در هفت‌روز هفته و ۲۴ ساعته فعالیت‌ می‌کند. یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز ارائه سرویس‌های دیجیتالی به مشتریان است. مواردی همچون گفت‌وگوی آنلاین با کاربران وبسایت فارسی سامسونگ و پاسخگویی به ایمیل‌های مشتریان از جمله این خدمات است.

اخیرا و در ابتکاری جالب سرویس جدیدی با عنوان «کنترل از راه دور» برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ راه‌اندازی شده است.

در این سرویس کاربران به کمک اپلیکیشن Smart Tutor تنها به اینترنت وای‌فای یا دیتا نیاز دارند تا در عرض چند ثانیه به کارشناسان مرکز تماس متصل ‌شوند و مشکلات نرم‌افزاری خود را حل ‌کنند.

برای استفاده از این خدمات پیشرفته سامسونگ، ابتدا باید اپلیکیشن آن را نصب کنید که به صورت رایگان در فروشگاه گلکسی اَپ (Galaxy Apps) سامسونگ و فروشگاه گوگل (Google Play) قابل دانلود است. با داشتن این برنامه، در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، پس از تماس با مرکز خدمات سامسونگ این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد که در صورت رضایت و جهت برطرف کردن مشکل، با دریافت یک کد ۶ رقمی و وارد کردن آن، به کارشناسان فنی مستقر در مرکز اجازه دهید به گوشی شما متصل شوند.

کارشناس مربوطه پس از تایید شما، از راه دور به گوشی متصل شده و می‌تواند بررسی‌های لازم را روی آن انجام دهد. در همین حال کاربر نیز نظارت کامل بر دستگاه خود داشته و تمامی اقداماتی را که کارشناس انجام می‌دهد روی نمایشگر گوشی مشاهده می‌کند.

با وجود آنکه تمامی اقدامات کارشناس روی گوشی با مجوز و نظارت کاربر و حتی ناظران مستقیم داخل مرکز خدمات سامسونگ انجام می‌شود، اما برای آرامش خاطر هرچه بیشتر کاربران، اپلیکیشن Smart Tutor به صورت پیش‌فرض قادر به باز کردن برنامه‌هایی همچون پیام‌رسان‌ها و گالری گوشی نیست. چنانچه به هر دلیلی، کارشناس مرکز تماس نیاز به دسترسی به این قسمت‌ها را داشته باشد پیغامی روی نمایشگر گوشی کاربر نمایش داده می‌شود تا تنها پس از تایید کاربر چنین دسترسی به کارشناس داده شود. در تمام این قسمت‌ها گزینه‌ای به نام «قطع اتصال» وجود دارد تا کاربر هر زمانی که علاقه داشت، بتواند ضمن قطع ارتباط کنترل گوشی را در دست بگیرد.

همچنین تمامی مجوزها و دسترسی‌های ایجاد شده در این روند یکبار مصرف بوده و در صورت قطع دسترسی کارشناس به گوشی، به هر دلیلی، اتصال و دسترسی مجدد نیازمند تایید و مجوز دوباره از طرف کاربر خواهد بود.

با توجه به فعالیت ۲۴ ساعته مرکز تماس موبایل سامسونگ کاربران در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل هفته هم مشکلات دستگاه‌های خود را به کمک اپلیکیشن Smart Tutor و اتصال به کارشناسان مرکز تماس موبایل حل می‌کنند.

مرکز تماس موبایل سامسونگ با ارائه خدمات پس از فروش آنلاین و ۲۴ ساعته خود امکانی را فراهم کرده تا کاربران به سادگی هر چه تمام‌تر و از طریق اتصال به اینترنت و بدون نگرانی بابت حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی‌شان مشکلات خود را با کارشناسانی کارآزموده و متخصص در میان گذاشته و آنها را رفع کنند.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rezaiv41

۱۴۰۲/۹/۳۰
بسیار عالی

Yaqoob

۱۴۰۲/۹/۸
آیا برنامه اسمارت توتور از افغانستان قابلیت تماس را دارد

م

۱۴۰۱/۶/۱
هزینه‌ای نداره رایگان هست؟ .اگه نه‌ نحوه پرداخت و مبلغ چقدر هست