خانهاخبار
آتاری نخستین تصاویر از کنسول جدید خود را منتشر کرد

آتاری نخستین تصاویر از کنسول جدید خود را منتشر کرد

همان شیارهای موازی، همان تزیینات چوبی؛ «آتاری‌باکس» به‌رغم سخت‌افزارهای امروزی‌اش، گذشته‌های خاطره‌انگیز را تداعی می‌کند.
۱۳۹۶/۴/۲۶
image

ماه گذشته فرِد شانِی، مدیرعامل آتاری تایید کرد که شرکت متبوع او روی کنسول جدیدی کار می‌کند؛ کنسولی که ظاهرا قصد دارد با دنبال کردن شیوه نینتندو در بازآفرینی کنسول کلاسیک‌ خود، نوستالژی دوران کودکی ما را زنده کند.

این کنسول جدید که آتاری‌باکس (Ataribox) نام دارد، نخستین حمله شرکت آتاری به بازار کنسول‌های بازی در بیش از بیست سال اخیر محسوب می‌شود.

آتاری در همین راستا با ارسال خبرنامه‌ای برای هوادارانش، درباره آتاری‌باکس جزییات جدیدی منتشر کرد که چند عکس نیز از آن جمله بود.

طبق اطلاعات منتشرشده، آتاری‌باکس در دو نسخه عرضه خواهد شد: یکی با رنگ‌بندی قرمز و مشگی و دیگری با تزیینات چوبی که حسابی یادآور خاطرات قدیمی ما از این کنسول است.

image

آتاری برای کنسول خود، هم بازی‌های کلاسیک عرضه خواهدکرد و هم بازی‌های جدید. از این‌رو سخت‌افزارها و پورت‌های رایج شامل یک پورت HDMI، چهار پورت USB و شکاف گسترش کارت SD برای آن در نظر گرفته شده است.

این شرکت هنوز درباره سخت‌افزارهای داخلی، تاریخ عرضه کنسول یا بازی‌هایی که تا آن زمان آماده خواهدشد جزییاتی منتشر نکرده است اما می‌گوید، ضمن تصمیم‌گیری در این باره، به‌دقت به بازخوردهای جامعه کاربران محصولاتش گوش فرامی‌دهد.

آتاری پیش از این، آخرین کنسول خود را در سال 1993 به بازار عرضه کرده بود. کنسول یادشده جاگوار نام داشت و از نظر تجاری محصولی شکست‌خورده به شمار می‌رفت که فرآیند خروج این شرکت از دنیای کنسول‌ها را تسریع کرد.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

بابک

۱۳۹۶/۴/۲۷
بعید میدونم موفق بشه

E

۱۳۹۶/۴/۲۶
کاری که دوست داشتم سگا بکنه آتاری کرد
خیییلی هم عالی....

reza

۱۳۹۶/۴/۲۶
نسخه ی‌ چوبیش واقعا زیباست اگر در زمینه قیمت و نرم افزار کمی توجه کنه قطعا فروش هوبی خواهد داشت

Raptor

۱۳۹۶/۴/۲۶
چه دورانی بود یادش بخیر.
ولی من هنوزم خوره بازیم
خدا کنه سبک بازیاش مثل همون دوران باشه البته با گرافیک خیلی بالاتر