خانهاخبار
مدیر سامسونگ موبایل: فروش گلکسی اس 8 پانزده درصد بیشتر از اس 7

مدیر سامسونگ موبایل: فروش گلکسی اس 8 پانزده درصد بیشتر از اس 7

مدیرعامل سامسونگ موبایل تایید کرده است بر خلاف آنچه گفته شده بود آمار فروش Galaxy S8 حدود 15 درصد بیشتر از فروش Galaxy S7 در زمان مشابه است.
۱۳۹۶/۴/۲۶
image

چند روز پیش گزارشی منتشر شده بود که عنوان می‌کرد فروش گلکسی اس 8 با کاهش روبه‌رو شده است به همین دلیل مسئولان سامسونگ در تلاش برای جلو انداختن مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 هستند.

امروز مدیرعامل سامسونگ موبایل، دی جی کوه، این خبر را رد کرد. او که برای شرکت در کنفرانسی در شهر تایپه حضور داشت، با رد خبر کاهش فروش اس 8 در مقایسه با اس 7 گفت آمار فروش پرچمداران 2017 این شرکت 15 درصد بیشتر از پرچمدار سال گذشته سامسونگ در همین بازه زمانی است.

دی جی کوه علاوه بر تایید تاریخ رونمایی از Galaxy Note 8 عنوان کرد شرکت او پیش‌‎بینی می‌کند فروش Galaxy S8 در 6 ماه آینده نیز همچنان رشد داشته باشد.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست معرفی شود و سامسونگ این دستگاه را در دو مرحله به بازار عرضه کند. در مرحله اول گلکسی نوت 8 تنها در کره جنوبی، انگلیس و آمریکا به فروش می‌رسد و کاربران سایر کشورها تا ماه اکتبر برای خرید Note 8 باید صبر کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۳۰
شمایی که هی میگین یخچال لباسشویی ساز حتما نمیدونین که سامسونگ کمپانی عظیمیه که در همه موارد فعالیت داره از جمله سلاح های جنگی و برج و معماری هیچ میدونی یکی از برج های معروف عربستان رو سامسونگ ساخته؟(برج العرب یا برج های دوقلو دقیق نمیدونم کدوم) معلومه هیچ چی از عظمت این کمپانی بزرگ نمیدونی

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۸
مطمئنا اس۸ حداقل ده برابر هنگیu11 فروش خواهد داشت.در بدبینانه ترین حالت

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۸
دقیقا

محمد

۱۳۹۶/۴/۲۸
اچ تی سی u11 مگر تو هنگ کردن برتر از اس۸ باشه

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۸
اشتباه میزنی اس۸ فروشش بیشتر از اس۷ هست