خانهاخبار
مشخصات کلیدی و قیمت شیائومی 5X لو رفت

مشخصات کلیدی و قیمت شیائومی 5X لو رفت

پیشرفت روزافزون شرکت شیائومی در صنعت تکنولوژی، این شرکت را به تاسیس شرکت‌های زیرمجموعه وا داشته است. وظیفه زیرمجموعه‎ها همکاری در زمینه تولید لوازم دیجیتال است که در ادامه با اولین محصول یکی از جدیدترین شرکت‎های زیرمجموعه شیائومی آشنا خواهیم شد.
۱۳۹۶/۴/۲۶

همانطور که می‎دانید، زیرمجموعه جدید شرکت شیائومی به تازگی معرفی شده و در نظر دارد که از نخستین محصول خودد پرده‎برداری نماید. طبق شایعه‎ها نام این گوشی هوشمند شیائومی X1 است، اما پوستری که شیائومی از گوشی هوشمند جدیدش در چین منتشر کرده، نویدبخش رونمایی ازاولین محصولش، به نام شیائومی 5X خواهد بود.

آنچه از هفته گذشته بر سر زبان‌هاست، قیمت مناسب این محصول است، اما پوستر منتشر شده از شیائومی 5X، به ویژگی‌هایی همچون، صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر Full HD، پردازنده 625 اسنپدراگون و حافظه رم 4 گیگابایتی اشاره دارد. 

بر همین اساس انتظار می‌رود شیائومی می 5ایکس از بدنه‌ای فلزی و دوربین دوگانه اصلی با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال بهره‎مند باشد. همچنین احتمال دارد این مدل در رنگ‎های مختلفی از جمله طلایی و مشکی عرضه گردد.

تصویر لو رفته از این چینی مرموز در هفته گذشته، همراهی فلاش دوتایی در سمت چپ قاب پشتی با دوربین دوگانه را تائید می‌کند. لبه‌های بالا و پائین پنل پشتی، جایگاهی مناسب برای  آنتن‌ها به نظر می‌رسد. طبق این تصویر، خبری از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی نیست و احتمالا این ویژگی به قسمت جلویی گوشی منتقل شده است.

image

این مدل نیز همچون نسل‎های پیشین در نسخه‌هایی با ظرفیت‎های مختلف به بازار عرضه می‎شود و برای خرید این محصول با کمترین ظرفیت، باید 296 دلار هزینه کرد.

اخیرا دوشرکت اوپو و ویوو در رقابت با شیائومی، به روش‎های سنتی بازاریابی روی آورده و کاربران بسیاری را جذب محصولات خود نموده‎اند. شنیدهها حاکی از آن است که شیائومی برای باقی ماندن در کورس رقابت، همزمان با عرضه OPPO R11، جدیدترین محصولش را ارائه خواهد داد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۶
شیاومی یکم ارومتر اینجوری داری مسیر 10 ساله کمپانی های دیگه رو تو یکی دو سال میری و اگه همینجوری پیش بری دنیارو میگیری و کمپانی های دیگه رو از کار بیکار میکنیا! رحم کن آرومتر!!!