خانهاخبار
عکس‌های جدید از میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

عکس‌های جدید از میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

عکس‌های جدید از گوشی Meizu Pro 7 و Meizu Pro 7 Plus فاش شده که برخی از ویژگی‌های این گوشی‌ها را آشکار می‌کند.
۱۳۹۶/۴/۲۴

در میان عکس‌هایی که هر روز از گوشی جدید میزو فاش می‌شود عکسی دیده شده که دیگر گوشی این شرکت، میزو پرو 7 پلاس نیز در آن دیده می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت این گوشی نیز همچون نسخه معمولی میزو پرو 7، نمایشگر دومی روی بدنی پشتی گوشی دارد و با توجه به آنچه می‌بینید این نمایشگر دوم به خوبی از بازی پک من پشتیبانی می‌کند.

گوشی سمت چپ در تصویر همان پرو 7 پلاس است که می‌بینیم از گوشی نقره‌ای (یا طلایی) سمت راست (میزو پرو 7) کنارش بزرگتر است. هر دو گوشی دوربین دوگانه و فلش LED دارند و لوگوی میزو روی آنها به چشم می‌خورد.

image

گفته می‌شود میزو پرو 7 پلاس تراشه اگزینوس 8895 میزو را روی خود دارد اما نسخه معمولی این گوشی هیلو X30 مدیاتک بهره می‌برد. می‌دانیم که سامسونگ طبق قراردادش با کوالکام اجازه فروش این تراشه را ندارد اما شاید مدت این قرارداد به پایان رسیده باشد یا اتفاق دیگری افتاده باشد. البته هنوز نمی‌توان مطمئن بود که تراشه اگزینوس روی این گوشی استفاده شده باشد.

در کنار عکس فاش شده از گوشی اطلاعاتی نیز در مورد قیمت این گوشی فاش شده است. احتمالا میزو پرو 7 قیمتی حدود 482 دلار و نسخه پلاس این گوشی قیمتی حدود 555 دلار خواهد داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)