خانهاخبار
احتمال بکارگیری دوربین غیرمعمول در گوگل پیکسل 2

احتمال بکارگیری دوربین غیرمعمول در گوگل پیکسل 2

گوگل در اکتبر سال گذشته از گوشی جذاب پیکسل رونمایی کرد که با اقبال مناسبی روبرو شد. امسال نیز درصدد معرفی پیکسل 2 است که بی‎شک از امکانات ویژه‎ای برخوردار است. در ادامه جی اس ام به برخی خصوصیات احتمالی این محصول می‌پردازد.
۱۳۹۶/۴/۲۱

عکس‌های منتشر شده از قاب پیکسل 2 در وبسایت Slashleaks، نمایی از دوربین عجیب این گوشی در پشت بدنه را به تصویر کشیده است. گذشته از طراحی متفاوت دوربین، بر اساس شنیده‌ها، توانایی‌های این دوربین نسبت به دوربین 12.3 مگاپیکسلی نسل پیشین افزایش یافته است.

طبق شایعه‎های قبلی، در این گوشی، دیگر از پورت هدفون خبری نخواهد بود، اما مشاهده جک 3.5 میلی‌متری صدا درعکس‌های جدید قاب محافظ، حس خوبی به علاقه‌مندان القا می‌کند.

 از دیگر ویژگی‌های این مدل، همچنین باید به حسگر دایره‌ای شکل اثر انگشت در قاب پشتی، صفحه نمایش بزرگتر (نسبت به مدل پیشین) با حاشیه‌های بسیار کم اشاره کرد. با اینکه قاب محافظ اطلاعات چندانی را در اختیار نمی‌گذارد، احتمال می‎رود این گوشی شباهت زیادی به گوگل پیکسل داشته باشد.

وبسایت slashleaks برای مقایسه، قاب محافظ پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال را در کنار هم به نمایش گذاشته، که تفاوت این دو را در قاب پشتی نشان می‎دهد.

در مقایسه این دو گوشی، مهمترین تفاوت در ظاهر دوربین‌هاست، که نشان می‎دهد دوربین هر یک از آن‌ها با هدف ویژه‌ای طراحی شده، حتی احتمال به‎کارگیری لنز دوگانه در یکی از آن‎ها وجود دارد.

طراحی قاب محافظ، از صفحه نمایشی تخت و بدون حاشیه (درست شبیه نمایشگر ال‌جی جی6 و یا سامسونگ گلکسی اس8 ) حکایت دارد. باید اشاره داشت که تفاوت زیاد در ظاهر دو مدل از یک نسل، خلاقانه و بسیار شگفت‎انگیز است.

در نهایت احتمال می‌رود گوگل در اکتبر سال جاری از این دو محصول رونمایی نماید. بنابراین به زودی باید منتظر بود که عکس‌ها و اطلاعات تخصصی بیشتری از این دو محصول منتشر شود.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سبحان

۱۳۹۶/۴/۲۳
اميدوارم تو ايران هم عرضه بشه . من كه توي اصفهان نسل اولش رو پيدا نكردم .