خانهاخبار
عکس‌های جدید از پنل جلویی و محافظ صفحه Galaxy Note 8

عکس‌های جدید از پنل جلویی و محافظ صفحه Galaxy Note 8

همچون هفته گذشته عکس‌هایی جدید از پنل گلکسی نوت 8 منتشر شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم
۱۳۹۶/۴/۲۱

هفته گذشته تعدادی عکس از پنل جلویی گوشی Galaxy Note 8 منتشر شد و حالا باز هم عکس‌هایی از این پرچم‌دار سامسونگ دیده شده که نشان از چگونگی طراحی آن دارد. سامسونگ برای اولین بار صفحه‌نمایش بدون حاشیه خود را در گوشی‌های Galaxy S8 و +S8 با نام نمایشگر اینفینیتی استفاده کرد. همانطور که در عکس‌ها مشخص است، به‌نظر می‌رسد قصد دارد از آن در فبلت آینده خود نیز استفاده کند. با این تفاوت که اینبار صفحه‌نمایش حتی حاشیه کمتری از ۲ گوشی یاد شده دارد. آنچه در سمت چپ تصاویر دیده می‌شود، پنل رویی و آنچه در سمت راست دیده می‌شود، محافظ صفحه آن است. گفته می‌شود سنسور عنبیه در Galaxy Note 8 قرار است با دوربین سلفی یکی شود و ابعاد این فبلت هم ۱۶۲.۴ × ۷۴.۵ × ۸.۴ میلیمتر خواهد بود.

image

image

طبق شایعات به‌نظر می‌رسد Note 8 دارای صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن +QHD یعنی ۲۹۶۰×۱۴۴۰ پیکسل و مثل Galaxy S8 و +S8 ، با نسبت ۱۸.۵:۹ و گوشه‌های خمیده باشد. حتی ممکن است سامسونگ جهت پشتیانی از واقعیت افزوده، از رزولوشن UHD بهره ببرد. همچنین یکی دیگر از تغییراتی که ممکن است Note 8 داشته باشد، افزایش ضخامت آن به ۹.۵ میلیمتر به‌علت استفاده از دوربین دوگانه خواهد بود و علی‌رغم شایعاتی که در مورد قرارگیری سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش وجود دارد، آنچه در عکس‌ها دیده شده، قرارگیری این سنسور سمت راست دوربین دوگانه پشت گوشی است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Reza

۱۳۹۶/۴/۲۱
سامسونگ عالی.مطمئن باشید اگه یه بار پرچمدار سامسونگ رو امتحان کنین دیگه هیچ نظری رو گوشی های دیگه نخواهید داشت

Pouya

۱۳۹۶/۴/۲۱
نمیدونم چرا به نظرم همیشه سری اس خوشگلتر بودن سلیقه ایه دیگه ولی نوت اصلا غولیه واسه خودش(به جز نوت که اونم غول بود اگه نمیترکید ) فقط نمیتونم بددستی رو تحمل کنم کاش یه مینی برا سری نوت میداد ولی ولی با همون قدرت اصلیش ضعبفش نکنه تا بخرم