خانهاخبار
ال‌جی از سری Q رونمایی کرد؛ میان‌رده‌هایی در لباس پرچم‌داران

ال‌جی از سری Q رونمایی کرد؛ میان‌رده‌هایی در لباس پرچم‌داران

ال‌جی از سه گوشی جدید در سری جدیدی به نام Q رونمایی کرده که مشخصات میان‌رده‌ها را در کنار برخی قابلیت‌های پرچم‌داران این شرکت دارند.
۱۳۹۶/۴/۲۰
image

پس از شایعات بسیار مبنی بر عرضه نسخه مینی پرچم‌دار ال‌جی، LG G6، سرانجام این شرکت کره‌ای از سری جدید گوشی‌هایش رونمایی کرد که قرار است طراحی پرچم‌دارانش را در کنار قیمت رقابتی داشته باشد. سری جدید ال‌جی Q نام دارد و زمانی که به اولین عضو این سری یعنی LG Q6 نگاه می‌کنیم، بیشترین چیزی که جلب توجه می‌کند صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه آن است. ال‌جی در بدنه این گوشی از آلومینیوم سری 7000 استفاده کرده تا مطمئن شود رد انگشتان دست بر روی بدنه آن نمی‌ماند. از طرفی Q6 بسیار سبک است و ال‌جی بر این نکته تاکید کرده که دوربین میان‌رده جدیدش «برآمدگی ناخوشایند» ندارد.

LG Q6 از صفحه نمایش 5.5 اینچی فول ویژن با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2160 در 1080 پیکسل) و نسبت ابعاد 18.5:9 بهره می‌برد. قلب تپنده این میان‌رده از نوع اسنپدراگون 435 بوده که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 505 را در خود جای داده است. در حقیقت ال‌جی نه یک گوشی بلکه یک خانواده را معرفی کرده و این خانواده 3 عضو دارد: Q6، Q6+ و Q6a (کیو 6 آلفا)

+LG Q6: رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، رنگ‌های سیاه، پلاتینی و آبی

LG Q6: رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی، رنگ‌های سیاه، پلاتینی، سفید و طلایی

LG Q6a: رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، رنگ‌های سیاه، پلاتینی و طلایی

image

هر سه عضو خانواده Q6 با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند. همچنین دوربین سلفی گوشی‌های این خانواده از لنزهای زاویه‌باز برخوردار بوده و می‌تواند تا زاویه 100 درجه را در تصویر بگنجاند. در نگاه اول نبود حسگر اثر انگشت ممکن است ناراحت‌کننده به نظر بیاید ولی ال‌جی سعی کرده با قرار دادن سیستم تشخیص چهره، جای خالی حسگر اثر انگشت را پر کند. باتری هر سه محصول 3000 میلی‌آمپرساعتی است و به صورت پیش‌فرض با آخرین نسخه اندروید، 7.1.1، به بازار عرضه می‌شوند. خانواده کیو 6 ابعادی برابر با 142.5 در 69.3 در 8.1 میلی‌متر و وزنی برابر با 149 گرم دارند.

رئیس بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی در مورد این خانواده جدید می‌گوید:

LG Q6 مخلوطی از ویژگی پرچم‌داران، عملکرد فوق‌العاده و قیمتی جذاب است. از آن‌جا که ما به نحوه استفاده کاربران از گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان توجه داریم، این ترکیب برایمان بسیار ارزشمند است. سری Q راه ما برای رساندن تجربه فوق‌العاده کار با پرچم‌دارانمان به مشتریان بیشتری در سراسر جهان است.

ال‌جی گفته است که از ماه آگوست فروش این خانواده در بازارهای آسیایی آغاز می‌شود و پس از آن راهی بازارهای اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی می‌شوند. در مورد قیمت گوشی‌های مذکور حرفی زده نشده، اما با توجه به تاکید ال‌جی بر روی قیمت‌های جذاب، انتظار نداریم که سه گوشی جدید ال‌جی قیمت چندان بالایی داشته باشند.

نظر شما در مورد میان‌رده‌های جدید ال‌جی چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۷/۸
کیفیت صفحه نمایشش به لطف رزولوشنش عالیه ، ای کاش یه نسخه هم با صفحه نمایش 5.5 تولید می کرد. با این قیمت می شه هواوی آنر ۶x خرید که خیلی هم از این گوشی قدرتمنده.

mani

۱۳۹۶/۴/۲۴
هرچقدر پول بدی آش میخوری
البته که این، چون قیمتش اندازه پرچمدار نیست!

Pouya

۱۳۹۶/۴/۲۲
فک کردن نداره صدرد صد a5

amir

۱۳۹۶/۴/۲۰
تنها مزیتش نسبت به میانرده های دیگه دوربینشه
حداقل میتونست از اسنپ دراگون 665 و حسگر اثر انگشت استفاده کنه
طراحی هم فقط از جلو شیکه ولی پشتش اصلا ادمو جذب نمیکنه
اگه قیمت کمتر از 300 دلار برای نسخه Q6+ بزاره میصرفه اونم چون رم 4 داره و ضعف پردازنده رو یکم پوشش میده

amir

۱۳۹۶/۴/۲۰
به کل ناامیدم کرد ال جی با این میان ردش