خانهاخبار
آیا مایکروسافت رویای ویندوز فون جدیدی را در سر می‌پروراند؟

آیا مایکروسافت رویای ویندوز فون جدیدی را در سر می‌پروراند؟

طبیعتا ویندوز فون طرفدارن خاص خود را دارد و مایکروسافت با تولید این دسته از گوشی‌های هوشمند سعی دارد تا سهم بیشتری از این صنعت را در دنیای تکنولوژی به خود اختصاص دهد. جی اس ام در ادامه از گوشی جدید این شرکت می‎گوید.
۱۳۹۶/۴/۱۸

به گفته Brad Sams سردبیر خبرگزاری تاروت، با اینکه زمان زیادی از معرفی ویندوز فون مایکروسافت می‎گذرد، هنوز جای خالی گوشی‎های هوشمند مایکروسافت در میان رقیبان حس می‎شود. به همین دلیل بخش مرکزی مایکروسافت در حال کار روی نمونه اولیه گوشی جدیدی با سیستم عامل ویندوز 10 است. اما تولید این محصول در قالب تبلت یا گوشی هوشمند در هاله‌ای از ابهام است، در نتیجه از مشخصات فنی آن دستگاه نیز اطلاعاتی در دست نیست. در نهایت با توجه به نظر کارشناسان، امکان تولید مدلی جدید از یک گوشی هوشمند بسیار بیشتر است.

در پاسخ به نظر علاقه‎مندان در رابطه با امکان عرضه این دستگاه به صورت سرفیس فون، «برد سمز» تولید این گوشی در بخش سرفیس مایکروسافت را رد کرد اما به آن‌ها اطمینان داد که سرپرستی تیم تولیدکننده به عهده یکی از باتجربه‎ترین مهندسان مایکروسافت در این زمینه (الکس کیپ‎من) است. مشخصا با انتخاب او برای این پروژه، ویژگی‎های AR و VR (واقعیت افزوده و واقعیت مجازی) به شکل بارزی مورد توجه قرار می‎گیرد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت با همکاری ARM، گوشی گران قیمتی با سیستم عامل ویندوز10 و برپایه رابط کاربری CShell عرضه نماید. با این همه، بسته به زمان اتمام پروژه، احتمال دارد این محصول در سال آینده معرفی شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

نوید

۱۳۹۶/۴/۱۹
سلام
من در حال حاضر از هر سه سیستم عامل ای او اس و اندروید و ویندزفون استفاده میکنم ، تجربه من از ویندوزفون خوب هست و شاید تنها ایرادی که واقعا اذیت میکنه ادم رو در ویندوزفون ، وضعیت بد اپ استورش در مقابل اپ استور ای او اس و اندروید باشه ، اگر اپ استور و تعداد برنامه هاش خوب و بهتر بشه بقیه نواقص هم تقریبا از بین میرن

King m4m

۱۳۹۶/۴/۱۸
خیلی تمایل دارم ک یه سیستم عامل از مایکروسافت رو گوشی داشته باشم
کاشکی یه دیوایز میومد ک خودمون میتونستیم سیستم عاملشو انتخاب کنیم
ب نظرم خیلی جالب در میاد

عادل

۱۳۹۶/۴/۱۸
به شخصه بی صبرانه منتظر ورود گوشی جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز خواهم بود، نمیخوام یکطرفه مشکلات و کاستی های گوشی های ویندوز فون (لومیا ۹۵۰ XL) رو نادیده بگیرم ولی با توجه به اینکه از هر سه سیستم عامل اندروید، آی او اس و ویندوز فون استفاده کردم، به نظر با جبران کمبودهای مختلف، قطعا انتخاب سیستم عامل ویندوز فون واسه کسانی که به امنیت گوشی و کاربردی بودن گوشی اهمیت میدن، میتونه انتخاب اول باشه..
هنوز هم با وجود کمبودهای فراوان گوشی لومیا 950xl خودمو به همه گوشی های اندروید ترجیح میدم!