خانهاخبار
Galaxy Book 10.6 رقیب کوچک Surface Pro وارد بازار ایران شد

Galaxy Book 10.6 رقیب کوچک Surface Pro وارد بازار ایران شد

همزمان با معرفی Galaxy Tab 3 سامسونگ رقیب جدید Surface Pro را با نام Galaxy Book در دو نسخه ۱۰.۶ و ۱۲ اینچی به صورت رسمی معرفی کرد. گلکسی بوک ۱۰.۶ اینچ به تازگی وارد بازار کشورمان شده است که در ادامه می‌توانید از قیمت آن مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۱۸

سامسونگ سال گذشته قبل از معرفی گوشی‌های پرچمدار خود از نسل جدید تبلت‌هایش رونمایی کرد. همان طور که پیش‌بینی شده بود Galaxy Tab S3 با امکانات جدید و به روز معرفی شد. سامسونگ توجهی زیادی به نسل جدید قلم SPen و کیبورد هوشمند هنگام معرفی داشت تا رقابت جدیدی را با آیپد پرو اپل آغاز کند. اما این تنها محصل معرفی شده آن مراسم نبود و سامسونگ با معرفی تبلت جدید Galaxy Book مستقیم وارد رقابت با سرفیس پرو مایکروسافت شد. تبلت Galaxy Book صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و مشخصات قوی‌تری نسبت به Galaxy Tab 3 دارد و به جای اندروید از سیستم‌عامل Windows 10 بهره می‌برد. گلکسی بوک در دو نسخه ۱۰.۶ و ۱۲ اینچ با چندین مشخصات متفاوت روانه بازار شده است که قلم SPen و کیبورد هوشمند آن جزو اقلام درون جعبه محسوب می‌شود. بدین ترتیب خریداران Galaxy Book بر خلاف کاربران iPad Pro نیازی به پرداخت هزینه‌ای جداگانه برای قلم و کیبورد هوشمند ندارند. چهارشنبه هفته گذشته شاهد ورود نسخه ۱۰.۶ اینچی گلکسی بوک به بازار کشورمان بودیم. در ادامه می‌توانید از مشخصات بارز این محصول به همراه قیمتش در بازار کشورمان آگاه شوید. 

image
مشخصات بارز Galaxy Book
صفحه‌نمایش ۱۰.۶ اینچ - TFT LCD
پردازنده(Intel Core M3 (7th Generation - دو هسته‌ ۲.۶ گیگاهرتزی 
پردازنده گرافیکیIntel HD
رم۴ گیگابایت
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
باتریلیتیوم پلیمری 30.4W به همراه قابلیت شارژ سریع
سیستم‌عاملویندوز ۱۰
وزن۶۵۰ گرم
درگاهUSB-C
ارتباطات بی‌سیم2G/3G/4G/LTE - Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac Dual Band - Bluetooth 4.1 BLE

سامسونگ Galaxy Book 10.6 را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت حدودی بین 2,928,000 الی 3,050,000 تومان با گارانتی همراه سرویس خارمیانه کنید.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۴/۲۴
اینا خیلی گرون نیستن ارزش پول ما خیلی کم هست

اپل باز

۱۳۹۶/۴/۱۹
من ترجیح میدم جای این یه مک بوک پرو با تاچ بار بگیرم

حمید

۱۳۹۶/۴/۱۹
واقعا باید به حال این 9 نفر گریه کرد آخه این 9 تا منفی چیه بی کله ها

tv

۱۳۹۶/۴/۱۹
در کل خوبه اما صحفه نمایشش خیلی ضعیف تر از تب اس 3 هست! و این قیمت هم به نظرم زیاده برای این کانفیگ! 2 تومن نهایت می ارزه

سعید

۱۳۹۶/۴/۱۹
منم مطمئنم اون گوشی دستت دو زار ارزش نداره