خانهاخبار
رسمی: ال‌جی جی 6 مینی (LG Q6) هفته آینده معرفی می‎شود

رسمی: ال‌جی جی 6 مینی (LG Q6) هفته آینده معرفی می‎شود

شرکت ال‌جی به دنبال عرضه مدل 5.4 اینچی گوشی پرچم‎دار 2017 خود با نام ال‌جی Q6 است و تصمیم دارد تا از این مدل در هفته آینده، به صورت رسمی رونمایی کند.
۱۳۹۶/۴/۱۶

هنوز چند روز از انتشار خبر عرضه نسخه کوچک‌‌تر گوشی پرچم‎دار 2017 ال‌جی با نام LG Q6 به بازار نگذشته بود که شرکت ال‌جی با ارسال دعوت‌نامه‏‌هایی به اصحاب رسانه، زمان معرفی گوشی ال‌جی جی 6 مینی یا LG Q6 را به‎طور رسمی اعلام کرده است. در روز چهارشنبه، دعوت‎نامههایی مبنی بر برگزاری یک رویداد خبری در 11 جولای (20 تیر) منتشر شده است که از معرفی رسمی گوشی ال‎جی Q6 تا چند روز آینده، حکایت دارد.

image

باید اشاره کرد که این مراسم در کشور لهستان برگزار خواهد شد؛ به همین جهت، هنوز چندان مشخص نیست که آیا شرکت ال‎جی، گوشی Q6 را به صورت جهانی عرضه می‏‌کند یا عرضه این مدل به چند کشور مشخص، محدود شده است. هم‌چنین، بسیار عجیب است که یک گوشی مجهز به نمایشگر 5.4 اینچی را «مینی» عنوان کرد زیرا گوشی‌های هوشمند کوچک‌تری نیز در بازار وجود دارد که برخی، حتی لقب «پرچم‌‏دار» را با خود به همراه دارند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلس، ال‏‌جی Q6 از یک صفحه‎نمایش 5.4 اینچی با رزولوشن نامشخص (احتمالاً Full HD) استفاده خواهد کرد و سه گیگابایت حافظه رم نیز برای آن درنظر گرفته شده است. صفحه‎نمایش مورد استفاده، کشیده خواهد بود و نسبت ابعاد آن، 18 به 9 است. هم‌چنین، شرکت ال‌جی تصمیم دارد تا این مدل را با یک دوربین 13 مگاپیکسلی عرضه نماید.

image

در مقایسه با جی 6 مینی، پرچم‎دار 2017 شرکت ال‌جی از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی استفاده می‎کند که ال‎جی به دلیل حذف حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر، به آن لقب Full Vision داده است. ال‌جی جی 6، هم‎چنین با دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی ارائه می‎شود.

بررسی LG G6 در جی‌اس‎ام

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mehrshad

۱۳۹۶/۴/۱۶
الان بعضیا میان میگن الجی تا خواست مدل مینی بزنه سامسونگ هم دست به کار شد و خواست بسازه??
ولی خب هر دو شرکت قبلا مدل مینی هم داشتن اگه ی سری به لیست نسل قبل بزنید متوجه میشین مثلا سامسونگ تا s5 مدل مینی داشت ولی بعد اون تولید نکرد حالا به هر دلیلی که ما نمیدونیم
ی سریا دیگه هم هستن حالا اعتراض میکنن نه چرا مدل مینی بزنه این خودش پس رفته و نمیدونم...
پسرفت که نیست باعث فروش بیشتر هم شاید بشه
شاید یکی از g6 خوشش میاد ولی نمیخواد گوشی با صفحه بزرگ داشته باشه یا انتظاری که از گوشی داره در حد ساده هست و کار پیچیده ای نمیکنه این هم میشه هزینه کم تر از طرفی به نعف خریدار هم هست ??