خانهاخبار
تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

به‌‏تازگی، تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شده است که جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت را در بدنه پشتی تایید می‎کند. این تصاویر، هم‏چنین نشان می‎دهد که نوت 8 به دوربین دوگانه مجهز شده است.
۱۳۹۶/۴/۱۵

مدتی پیش، تصاویری از کیس‌‏های طراحی شده برای گلکسی نوت 8 منتشر شد. این تصاویر، جزئیات زیادی را پیرامون فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ، نشان می‎دهد؛ یکی از این موارد، عرضه گلکسی نوت 8 با نمایشگری بزرگ‎تر از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است. هم‎چنین، سنسور اثرانگشت در گلکسی نوت 8 با نمایشگر ادغام نخواهد شد و شرکت سازنده، آن‎‌را به زیر نمایشگر منتقل می‎کند؛ به این موضوع، یکی از مدیران اجرایی سامسونگ نیز اذعان داشت و به همین جهت، شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا سنسور تشخیص اثرانگشت را به بدنه پشتی منتقل نماید.

image

در رابطه با جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت در کنار دوربین، انتقادات زیادی نسبت به سامسونگ روانه شد؛ با این وجود، سامی تصمیم گرفته است تا تشخیص سنسور اثرانگشت را از دوربین در گلکسی نوت 8 ساده‎تر نماید و بدین صورت، کاربر به اشتباه لنزهای دوربین را لمس نخواهد کرد.

به‎تازگی، تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 8 به‎دست امده آمده است که در یکی از این تصاویر، لبه پایین دستگاه دیده می‌شود. همان‏طور که قابل مشاهده است، درگاه یواس‌بی Type-C به همراه اسلات قلم S-Pen و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایین دستگاه قرار دارد.

image

نمایشگر 6.3 یا 6.4 اینچی گلکسی نوت 8 از همان نسبت ابعاد 18.5 به 9 استفاده خواهد کرد که پیش‌تر در گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ دیده‎ایم. براساس اطلاعات منتشر شده، چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام یا اگزینوس 8895 سامسونگ به گلکسی نوت 8 قدرت می‎دهد؛ این تراشه از هشت هسته پردازشی استفاده می‎کند. لازم به‎ذکر است که برای مدل‎های جهانی، تراشه ساخت سامسونگ یعنی اگزینوس 8895 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

image

این چیپ‎ست قدرت‎مند با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎ داخلی همراه شده است. البته نباید از یاد برد که گلکسی نوت 8 از دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی برخوردار است که با با چینش افقی در بدنه پشتی گوشی قرار دارد.  شرکت سازنده از گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر (شهریور ماه) رونمایی خواهد کرد و با توجه به اینکه فبلت پرچم‎دار جدید یک سامسونگ، یک محصول با ویژگی‎های منحصر به فرد است؛ انتظار می‎رود که قیمت بالایی نیز برای آن درنظر گرفته شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

.

۱۳۹۶/۴/۱۹
حالا چرا شرکت ورشکسته هنگ تی سی رو مثال زدید. فقط اپل میتونه با سامسونگ رو در رو بشه اونم همیشه. از سامسونگ کم میاره

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۶
مگه بهتر از این داریم ؟؟ الان طرفدارای هنگ تی سی شروع میکنند الکی موضع گرفتن هر چه قدر خودتونو به در و دیوار بکوبین بازم میگم قطعا بهترین گوشی 2017 منتظر شکست باشین

M24

۱۳۹۶/۴/۱۵
سامی؟؟؟!!
کاش یخرده حرفه ای تر عمل می کردید

جهان سوم

۱۳۹۶/۴/۱۵
دقیقا چیش منحصر به فرده؟!

King m4m

۱۳۹۶/۴/۱۵
با اینکه طرفدار سامسونگ نیستم ولی اس8 ک دل مارو برد . ببینیم این چ میکنه
امیدوارم بالاتر از 750 دلار نره
از حافظه جانبی پشتیبانی کنه
بازدهی باطری مناسبی داشته باشه