خانهاخبار
استفاده هوآوی از پنل بدون حاشیه جدید ژاپن دیسپلی در Mate 10

استفاده هوآوی از پنل بدون حاشیه جدید ژاپن دیسپلی در Mate 10

میت 10 بر اساس شایعات جدید احتمالا اولین گوشی بدون لبه هوآوی خواهد بود. گفته می‌شود که هوآوی در این گوشی از پنل جدید ژاپن دیسپلی استفاده می‌کند که قرار است در گوشی بدون لبه احتمالی سونی مورد استفاده قرار گیرد.
۱۳۹۶/۴/۱۵
image

هوآوی معمولا پرچم‌داران سری میت خود را در پاییز معرفی می‌کند و بر اساس شنیده‌ها Mate 10 نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود. درباره این گوشی که احتمالا ماه اکتبر معرفی می‌شود اخیرا شایعه‌ای منتشر شده که قرار است هوآوی با میت 10 به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های بدون حاشیه ملحق شود و پرچم‌دار بعدی‌اش در کنار گلکسی اس 8، ال‌جی جی 6، اسنشال و در نهایت آیفون 8 قرار بگیرد. این خبر می‌تواند برای سری میت بسیار حائز اهمیت باشد؛ زیرا گوشی‌های این سری گرچه بسیار باریک هستند، اما صفحه نمایش 6 اینچی آن‌ها به همراه حاشیه فراوان باعث شده ابعادشان بسیار بزرگ باشد و به سختی بتوان آن‌ها را در دست نگه داشت.

انتظار می‌رود هوآوی در میت 10 از پنل Full Active جدید شرکت ژاپن دیسپلی استفاده کند: نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 و نسبت ابعاد 18:9. این نمایشگر که حاشیه بسیار کمی دارد برای گوشی‌های بدون حاشیه کاملا مناسب است. نمایشگر جدید ژاپن دیسپلی هیجان‌انگیز است زیرا با انگشتان خیس نیز می‌توان با آن کار کرد و تولید انبوه آن نیز مدتی پیش آغاز شده است. همچنین گفته می‌شود که سونی قصد دارد یک گوشی بدون حاشیه در نمایشگاه ایفا امسال معرفی کند و شایعه شده است که در این گوشی از پنل فول اکتیو ژاپن دیسپلی استفاده می‌کند. بنابراین چندان دور از ذهن نیست که هوآوی هم به مشتریان این پنل اضافه شده باشد.

image

یکی دیگر از مشخصات قابل انتظار میت 10 استفاده هوآوی از جدیدترین نسل پردازنده‌های ساخت خودش یعنی Kirin 970 است. از این پردازنده هنوز اطلاعات چندانی منتشر نشده اما می‌دانیم که این پردازنده با فرآیند تولید 10 نانومتری تولید می‌شود، بنابراین احتمالا مصرف باتری پایینی دارد که می‌تواند نکته‌ی بسیار مثبتی برای یک فبلت باشد. همچنین انتظار داریم به عنوان قدرت‌مندترین پردازنده شرکت هوآوی این پردازنده بتواند از نظر عملکردی با پردازنده‌های پرچم‌دار سامسونگ یا کوالکام رقابت کند.

هوآوی معمولا برای پرچم‌داران سری میت خود قابلیت‌های جانبی زیادی در نظر می‌گیرد. شایعات تا به اینجا از این قرار است که Mate 10 از دوربین دوگانه، حسگر سه بعدی به همراه اسکنر عنبیه چشم و قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده برخوردار خواهد بود. البته دقیقا مشخص نیست که منظور از «پشتیبانی از واقعیت افزوده» چیست و برای پی بردن به معنای آن باید چند ماهی صبر کنیم. علاوه بر این موارد انتظار داریم همانند نسخه‌های قبلی، فبلت پرچم‌دار هوآوی رم و باتری با ظرفیتی بالا داشته باشد تا بتواند آن طور که باید و شاید انتظارات از یک فبلت را برآورده کند. با این وجود باید صبر کرد و دید کدام یک از این گمانه‌زنی‌ها به حقیقت بدل می‌شود.

شما از Mate 10 چه انتظاری دارید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مرتضی اکبری

۱۳۹۶/۵/۹
امیدوارم همچنان از فلز استفاده کنه
حافظه پیش فرضش ۱۲۸ باشه
به اندازه اس۸ پلاس زیبا و خوش دست باشه
چی میشد از amoled استفاده میکرد

Siyamak

۱۳۹۶/۴/۱۵
سلام.من خودم الان تقریبا 3 ماهه که Mate 9 دارم و کاملا ازش راضی هستم همین الان هم با یک دست راحت میشه با گوشی کار کرد یا تایپ کرد اما تقریبا یک هفته طول میکشه عادت کنی.حتما Mate 10 گوشی عالی میشه با کایرین 970، حسگر عنبیه(احتمالا داره) ، صفحه نمایش بدون حاشیه و کیفیت بالاتر وخیلی قابلیت های دیگه فقط حسگر اثر انگشت رو مثل p10 جلو نیارن که جالب نمیشه(اگر با گوشی های هوآوی مثل mate9یاmate8وp9کار کرده باشیدحتما به مزیت های حسگر اثر انگشت پشت گوشی پی بردید. منتظرشم!