خانهاخبار
سامان حامی به عنوان برند تخصصی بیمه‌­نامه موبایل، تبلت و لپ تاپ به بازار عرضه شد

سامان حامی به عنوان برند تخصصی بیمه‌­نامه موبایل، تبلت و لپ تاپ به بازار عرضه شد

سامان حامی، اولین برند تخصصی بیمه نامه تجهیزات الکترونیکی کشور و یک محصول کاملا نو آورانه است که برای اولین بار شرایط ارائه یک محصول بیمه‌ای تخصصی را به صورت کالای ملموس با قیمت ثابت و قابل عرضه در ویترین های حقیقی و مجازی فراهم کرده است.
۱۳۹۶/۴/۱۴

جدیدترین نسل گواهی بیمه نامه موبایل ، تبلت و لپ تاپ تحت نام تجاری سامان حامی  توسط  "مرکز تخصصی صدور و پشتیبانی بیمه نامه های تجهیزات الکترونیکی شرکت بیمه سامان"  به بازار عرضه شد.

سامان حامی، اولین برند تخصصی بیمه نامه تجهیزات الکترونیکی کشور و یک محصول کاملا نو آورانه است  که با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زنجیره ارزش طراحی شده و برای اولین بار شرایط ارائه یک محصول بیمه‌ای تخصصی را به صورت کالای ملموس با قیمت ثابت و قابل عرضه در ویترین های حقیقی و مجازی را فراهم کرده و به راحتی‌‌ می‌تواند به سبد خرید مردم اضافه و از سرمایه ایشان با بالاترین کیفیت حفاظت کند.

سامان حامی، خسارت های جزیی و کلی ناشی از:

  • ضربه فیزیکی و شکست
  • آب خوردگی و نفوذ مایعات
  • سرقت
  • نوسانات ولتاژ برق
  • بلایای طبیعی ( سیل ، طوفان ، زلزله)
  • آتش سوزی

را تا 2 بار و در سراسر کشور از درب منزل ((Door to Door و بدون کسر استهلاک مطابق شرایط بیمه­نامه تحت پوشش قرار می­دهد

به همراه سامان حامی یکسال بیمه­‌نامه رایگان آتش سوزی منزل مسکونی، یکسال اشتراک آنتی ویروس اصل Quick Heal و کارت های تخفیف بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودرو به عنوان هدیه به خریداران ارائه می‌‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهران

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
سلام دوستان
بعنوان کسی که 3 بیمه نامه فوق رو خریده اولآ شدید توصیه میکنم از فکرش بیایید بیرون و نخرید. دومآ اگه خواستید بخرید قبل از واریز وجه کاملآ (تآکید میکنم: کاملآ) جزییات و مفاد بیمه نامه رو مطالعه بفرمایید و سپس پول پرداخت کنید. موفق باشید