خانهاخبار
HMD: محصولات بیشتری با برند «نوکیا» عرضه می‎شود اما منتظر نوکیا 4 نباشید!

HMD: محصولات بیشتری با برند «نوکیا» عرضه می‎شود اما منتظر نوکیا 4 نباشید!

مدیر بازاریابی HMD، جزئیات بیشتری را پیرامون محصولات آینده نوکیا منتشر کرده است و هم‎چنین، ادعا می‌کند که عرضه نوکیا 9 یا حتی نوکیا 2 تا پیش از پایان سال غیرممکن نخواهد بود. علاوه‎براین، این شرکت تصمیمی برای عرضه نوکیا 4 به بازار ندارد.
۱۳۹۶/۴/۱۴

شرکت فنلاندی HMD Global، به دنبال عرضه گسترده گوشی‌های هوشمند نوکیا در سراسر جهان است و استقبال از این محصولات به حدی بالا بوده که چالش‌های زیادی برای این سازنده برای عرضه گوشی‎های هوشمند ساخت نوکیا در بازار، به‎وجود آمده است. به همین جهت، این شرکت فنلاندی تصمیم دارد تا گوشی‌های هوشمند بیشتری را با برند «نوکیا» به بازار عرضه نماید؛ البته، امسال خبری از عرضه تبلت‎های اندرویدی نوکیا نیست!

image

در مصاحبه با یک نشریه فنلاندی، Pekka Rantala، مدیر بازاریابی و فروش HMD ادعا می‎کند که این شرکت، به‎طور کامل بر روی تولید گوشی‎های هوشمند تمرکز کرده است و امسال، تبلت جدیدی را با سیستم‎عامل اندروید عرضه نمی‌کند.

زمانی‎که از وی پیرامون گوشی پرچم‎دار نوکیا 9 پرسیده شد، مدیر بازاریابی HMD به این سوال پاسخ روشنی نداده است؛ با این وجود، وی ادعا می‌کند که شرکت Global HMD از یک سیستم‎ مشخص و منطقی برای نام‎گذاری گوشی‎های هوشمند نوکیا استفاده خواهد کرد و کاربران، می‌توانند منتظر عرضه محصولات جدید نوکیا، پس از گوشی نوکیا 6 و حتی پیش از نوکیا 3 باشند. به عبارت بهتر، به هیچ عنوان غیرممکن نیست که گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت با نام نوکیا 7، نوکیا 8، نوکیا 9 و حتی نوکیا 2 روانه بازار شود.

علاوه‎براین، وی تایید کرده است که HMD و نوکیا تصمیمی برای عرضه گوشی‌هوشمند میان‎رده‎ای با نام «نوکیا 4» به بازار ندارند زیرا عدد «چهار» در آسیا نشان‎دهنده بداقبالی و تیره بختی است.

برای آشنایی با گوشی‎های هوشمند احتمالی نوکیا که در آینده وارد بازار می‎شود، باید گفت که نوکیا 7 و نوکیا 8 به ترتیب، دو گوشی میان‎رده و رده‎بالای جدید نوکیا محسوب می‌شود که تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام به آن‎ها قدرت خواهد داد. هم‎چنین، نوکیا 9 نیز به عنوان گوشی پرچم‎دار این شرکت وارد بازار می‎شود و از دوربین دوگانه و چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‎کند. انتظار می‎رود که هر سه مدل تا پیش از پایان تابستان امسال، معرفی شود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)