خانهاخبار
مشخصات گوشی جدید شیائومی با نام Riva در گیک‌بنچ

مشخصات گوشی جدید شیائومی با نام Riva در گیک‌بنچ

GeekBench از گوشی جدید شیائومی با نام Riva خبر داد. این گوشی مشخصاتی میان‌رده دارد و به اندروید 7.1.2 مجهز است.
۱۳۹۶/۴/۱۱

به‌تازگی گوشی هوشمند جدید شیائومی Riva در وب‌سایت بنچمارک گیکبنچ (GeekBench) به نمایش گذاشته شد. این گوشی به نظر می‌رسد که یک گوشی میان‌رده باشد و احتمالاً به سری گوشی‌های ردمی تعلق خواهد داشت. چراکه طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی ریوا یک گوشی هوشمند با حافظه رم ۳ گیگابایتی است و از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کوالکوم باقدرت پردازش ۱.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد. احتمالاً این تراشه از نوع اسنپدراگون ۴۲۵ یا ۴۲۷ خواهد بود. همچنین مشخص‌شده که این گوشی از اندروید ۷.۱.۲ بهره می‌برد.

image

تلفن هوشمند Riva توانسته است در آزمون‌های تک‌هسته‌ای، امتیاز ۵۶۰ و در آزمون چندهسته‌ای، امتیاز ۹۱۶ را به دست آورد که البته نتایج آزمون چندهسته‌ای در قیاس با ردمی 4A که یک دستگاه پایین رده با اسنپدراگون ۴۲۵ محسوب می‌شود، چندان امیدوارکننده نیست.

image

آیا شیائومی Riva، مدل جدید ردمی 4A خواهد بود؟ این احتمال وجود دارد؛ اما نتایج آزمون چندهسته‌ای به‌دست‌آمده خوشایند نیست.

متأسفانه تا این لحظه تنها اطلاعات جزئی بالا از این گوشی جدید فاش شده است اما استفاده از یک پردازنده ۱.۴ گیگاهرتزی و رم ۳ گیگابایتی در این گوشی تائید شده است. باید منتظر اخبار بعدی بود تا جزئیات بیشتر و تصاویر این گوشی را نیز شاهد باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)