خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه سرعت وان پلاس 5 و می 6 شیائومی

تماشا کنید: مقایسه سرعت وان پلاس 5 و می 6 شیائومی

OnePlus 5 که در تست سرعت توانست آیفون 7 پلاس اپل را شکست دهد حالا با Xiaomi Mi 6 نبرد می‌کند. به نظر شما کدام یک از این گوشی‌ها عملکردی سریعتر خواهد داشت؟
۱۳۹۶/۴/۱۱

یکی از آزمایش‌هایی که انجام آن روی گوشی‌های رده‌بالا مرسوم است تست سرعت عملکرد گوشی است بدین ترتیب که گوشی‌های در کنار هم گذاشته می‌شوند و با اجرای اپلیکیشن‌های مشابه روی آنها در می‌یابیم که سرعت اجرای برنامه‌ها در کدام یک بهتر است.این بار هم نوبت مقایسه دو پرچمدار خوشنام چینی است: وان پلاس 5 و می 6 شیائومی. هر دو گوشی با مشخصاتی سطح بالا رقبای قدرتمندی برای تولیدکنندگان قدیمی همچون سامسونگ، ال جی، اچ تی سی هستند که با قیمتی کمتر کاربران به خود جذب می‌کنند.

در ویدئوهای قبلی سرعت وان پلاس 5 و آیفون 7 پلاس را باهم مقایسه کردیم؛ آزمایشی که از سریعتر بودن وان پلاس 5 خبر می‌داد. این بار سراغ مقایسه این دو گوشی قدرتمند چینی آمده‌ایم تا ببینیم کدام یک قدرتمندتر است. شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا گوشی هوشمندی که پرچمدار اپل را شکست داده می‌تواند می 6 شیائومی را هم شکست دهد یا از آن شکست می‌خورد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

به نام خدای عادل

۱۳۹۶/۴/۱۵
سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان و کارکنان عزیز سایت جی اس ام. کسانی که به کیفیت ساخت یو11 شک دارن لینک های زیر رو خواهشا تماشا کنید و مطمِن شین که بهترین کیفیت ساخت رو مثل همیشه اچ تی سی داره و با پرچمدار سامسونگ مقایسه کنید ببینید که پوشش شیشه ای گلگسی اس 8 با چند ضربه اروم چاقو چطور شکسته میشه ولی یو11 رو هرچی محکم با نوک چاقو میکوبن بهش هیچیش نمیشه درحالی که هردو گوریلا گلس 5 هستن. (تو تست چکش هم چون سطح تماس چکش صافه اس 8 مقداری مقاومت نشون میده ولی چون نوک چاقو تیزه سریع میشکنه. جنس شیشه پشت و جلو اس8 هردو گوریلاگلس 5 هستن واسه یو 11 هم همین طور هست روی کاغذ ولی ببینید فرق کیفیت ساختو)
درضمن مقایسه کیفیت پرچمدارای پارسالم یعنی اچ تی سی 10 و گلگسی اس 7 رو تهیه کردم خواهشا ببینید. اچ تی سی 10 رو 32 بار از ارتفاع یک متری میندازن تا صفحش بسوزه در حالی که گلگسی اس 7 رو همون بار اول میندازن صفحش میسوزه. در حالی که هردو گوریا گلس 4 هستن! اینه فرق برند اصیل اچ تی سی با سامسونگ
http://www.aparat.com/v/v5R7y
http://www.aparat.com/v/ADo0q
http://www.aparat.com/v/TM7nL

shayan

۱۳۹۶/۴/۱۳
یه نفر اینجا خودشو کشت اینقدر زیر همه پستا لینک تست مقاومت اقای جرری رو گذاشت در حالی که از قرمزی صفحه اس8 ترک خوردن صفحش تو جیب و قطع شدن اسپیکرش و دوربین در حد 3 سال پیشش سوتی در طراحی(اسکنر اثر انگشت) و و و .... رنج میبره. شما اگه به همون تست دقت کنید قبل از شکستن صفحه یو 11 دوربین قطع و وصل میشه(نشانه تقلب).آیا برای برندای میلیارد دلاری مثل سامسونگ و اپل آب خوردن نیست که شخصی به اسم جرری رو وادار به این تقلب بکنن؟ جرری فقط یه شخصه که این تستارو واسه درامد زایی انجام میده. هیچ کی تو دنیا اونقدر بیکار نیست بره گوشی بخره داغونش بکنه فیلمشو بزاره یوتوب! تو قرآن هم اشاره شده به اهمیت تعقل کردن. خواهشا یکم فکر کنید. من تست چاقوی یو11 رو دیدم با قدرت تمام چاقوی نوک تیزو میکوبه رو پشت و جلوی گوشی اخرم هیچیش نمیشه! همون تستی که بعد از یکی دو ضربه روی اس 8 جلو و عقبش شکست.

keyhan

۱۳۹۶/۴/۱۳
داداش چرا حرف غیر منطقی میزنی. من ده ها کلیپ از مقایسه ایفون 7 و یو11 دیدم و یو11 سریع تر بوده. ضعف اندریود تو باز کردن بازی بود که به لطف تراشه اسنپ 835 و اندریود 7 برطرف شده و پا به پای ایفون 7 بازی های سنگین بارگذاری میشن. در ضمن یو11 از می6 سریع تره در حالی که وان پلاس از می 6 عقب موند. چرا اینقدر با اچ تی سی ضدین شما؟ خب بد کرده یه پرچمدار تمام و کمال با قیمت مناسب عرضه کرده که فردا خود شما هم میتونی بخری از ویژگی های عالیش بهره مند شی؟ من پارسال اچ تی سی 10 خریدم در کنارش یه سیستم گیمینگ حرفه ای هم بستم. سیستم واسم تکراری شده ولی هرروز من گوشیمو دوس دارم و حس تازگی داره برام. بخرید پشیمون نمیشید همون 10 رو. 11 که جای خود دارد

علابیگی

۱۳۹۶/۴/۱۲
شاد نباش پسر خوب وان پلاس 5 با رم 6 اون رو هم نابود کرد :) u11 حتی از ایفون 7 که مغلوب وان پلاس 5 شده بود شکست خورده :)

آرش

۱۳۹۶/۴/۱۲
خب اگر one plus 5 آیفون رو شکست بده بعد mi 6 هم one plus 5 رو پس نتیجه میگیرم که هم از آیفون سریع تره و هم از وان پلاس
قبلا هم s8 سامسونگ رو شکست داد.
حالا مونده g6