خانهاخبار
برای داشتن Super NES Classic تا پایان سال صبر کنید

برای داشتن Super NES Classic تا پایان سال صبر کنید

نینتندو قصد دارد بار دیگر کنسول بازی محبوب و قدیمی خود را به بازار بفرستند. سوپر نینتندو کلاسیک قرار است در انتهای سال جاری میلادی وارد بازار شود.
۱۳۹۶/۴/۱۱

متولدین دهه 60 خاطرات خوبی با کنسول Super Nintendo و بازی‌های جذاب آن دارند. این کنسول نوستالژیک برای اولی بار سال 1990 وارد بازار شد و پس از 13 سال با دنیای کنسول‌های بازی خداحافظی کرد. اگر دلتان برای بازی کردن با این کنسول تنگ شده است خبر خوشی برای شما داریم.

شرکت نینتندو قصد دارد بار دیگر کنسول محبوب خود را به بازار بفرستد. Super NES Classic قرار است انتهای سال جازی میلادی وارد با قیمت 80 دلاری در بازار عرضه شود. درون این کنسول 26 بازی نوسالژیک قرار دارد که قطعا بسیاری از گیمرها منتظر اجرای دوباره آنها هستند.

image

بازی‌هایی مثل Super Mario Kart، Super Metroid، F-Zero، Super Mario Wold و دو شماره از بازی Star Fox به همراه SNES Classic عرضه می‌شوند.  

فروش سوپر نینتندو کلاسیک قرار است در تاریخ 29 سپتامبر 2017 آغاز شود. از آنجا که این کنسول بازی یکی از محبوب‌ترین‌ کنسول‌های بازی است پیش‌بینی می‎شود به فروش بالایی دست یابد. با این حال نینتندو گفته است فقط امسال Super NES Classic را به فروش خواهد رساند و برنامه‌ای برای ادامه فروشش در سال‌های بعد ندارد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)