خانهاخبار
Galaxy Note FE رسما معرفی شد

Galaxy Note FE رسما معرفی شد

سامسونگ از نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 با نام گلکسی نوت فن ادیشن رونمایی کرد. مشخصات این گوشی مشابه نوت 7 اصلی است و از 16 تیر ماه در بازار عرضه می‎شود.
۱۳۹۶/۴/۱۱
image

سامسونگ سرانجام نسخه ریفربیشد شده گلکسی نوت 7 را، با نام Galaxy Note FE یا Fan Edition، رسما معرفی کرد. این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد گلکسی نوت 7 ریفربیشد از تاریخ 7 جولای آماده فروش می‎‏شود و کاربران می‌توانند آن را با قیمتی حدود 610 دلار در کره جنوبی خریداری کنند.

قیمت تعیین شده برای Galaxy Note Fan Edition تقریبا 40 درصد ارزان‌تر از نوت 7 اصلی است و فروشی 400 هزار دستگاهی در کره جنوبی برای آن پیش‌بینی می‏شود.

image

طراحی گلکسی نوت اف ایی کاملا مشابه نوت 7 سال گذشته است با این تفاوت که لوگو سامسونگ از جلو دستگاه حذف شده و نام Galaxy Note Fan Edition به پشت دستگاه اضافه شده است.

به جز کوچک‌تر شده باتری، سایر مشخصات فنی نوت فن ادیشن تفاوتی با نوت 7 اصلی ندارد. این گوشی اکنون از باتری جدید 3200 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که تمام تست‌های 8 مرحله‌ای سامسونگ را با موفقیت پشت سر گذاشته است و کاملا امن است. همچنین این گوشی با داشتن تاییدیه IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

گلکسی نوت 7 ریفربیشد از 16 تیر در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، طلایی و سیاه در کره جنوبی عرضه می‏شود اما هنوز تاریخ ورود آن به بازار دیگر کشورها مشخص نشده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

King Leo

۱۳۹۶/۷/۴
کاش تو ایرانم میومد ۶۱۰دلار واقعا میارزه :(

دل

۱۳۹۶/۵/۱۲
چيييييييييييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دل

۱۳۹۶/۵/۱۲
برادر چه خبرته ؟؟؟؟؟؟؟
كسي اينجا از u11 عزيزدلت حرف نزده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه اينجه پيجه نوت هفته نه اس هشت (عزيزمه)
اصيل اصيل واس ما نكن كه دلمون از اچ تي سي پره ....جمع كن بابا
من خودم تمام دورامو حدود 5-4 ماه زدم چون خيلي وسواسم تمام سايتا رو ديدم آيفونم دارم و نميخوام دوباره اپل بگيرم
بهترينا اينان(البته به ترتيب نيستن)
sony xperia xz premium: دوربين قوي طراحي خوب باتري نوآوري اسپيكرو... همه عاللي
huawei mate 10:نيومده ولي خيلي قدرتمنده دوربين باتري خيلي خوبي داره
samsung glaxy s8:عاللليه هر كي حرف ميزنه حسوده بعدم مگه ما ديوونه باشيم كه با چاقو گلس گوشيمونو بشكنيم !!!!كارمون به اونجا نميكشه
samsung galaxy s7 edge:هر چي بگم كمه خيلي خوووبه دوربين باتري طراحي (مخصوصا ابتكار در لبه ها) alwaya onو...
huawei p9 plus: عاللي و خوووب اتهام كار حسوووداس
samsung galaxy a7 2017:اينم فوق العاده س از طراحي پرچمدارگونه تا باتري دوربين always on و...

Zzz

۱۳۹۶/۵/۸
کمی منطقی فکر کنید ، سامسونگ مگه دیوانه هست که دوباره جنس معیوب بده به بازار و ارزش و اعتبارش رو با خاک یکسان کنه . سامسونگ برای جبران ترکیدن گوشیهاش مطمئن هستم که این نوت رو بدون هیچ ایراد و اشکالی داده بازار. و در ضمن ثابت شد که ترکیدن گوشیها تقصیر سامسونگ نبوده بلکه اشتباه از کارخونه باتری ساز بوده و اجزای ساخته شده توسط خود سامسونگ هیچ مشکلی نداشتن

سعید

۱۳۹۶/۵/۱
از کی تاحالا اچ تی سی هم قاطی بزرگآ شده !! دوتا برند حق صحبت دارن یکی اپل یکی سامسونگ ، رقابت بین این دوتاست، بقیه همیشه برای سوم تا دهم رقابت دارن! اچ تی سی هم که . آمار میگه اچی تی سی جزء ده تای اول هم نیست!!