خانهاخبار
نگاهی به تغییرات جدید تلگرام دسکتاپ نسخه‌ 1.1.9

نگاهی به تغییرات جدید تلگرام دسکتاپ نسخه‌ 1.1.9

در این مطلب آخرین تغییرات و جدیدترین امکانات و قابلیت‌های اضافه‌شده به تلگرام 1.1.9 نسخه‌ی دسکتاپ را بررسی خواهیم کرد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۱۱

جمعه گذشته تلگرام جدیدترین نسخه از پیام‌رسان خود را برای دسکتاپ منتشر کرد تا کاربران ویندوز نیز همانند سایر کاربران تلگرام در پلتفرم‌های اندرویدی و iOS شاهد تغییرات جدید و اضافه شدن قابلیت‌های جذابی به این نسخه از تلگرام باشند. در نسخه 1.1.9 از تلگرام دسکتاپ ویژگی‌های جدیدی ازجمله حالت شب (Night Mode)، افزایش ظرفیت سوپر گروه‌ها و... هستیم. در ادامه نگاهی اجمالی به آخرین تغییرات این نسخه از تلگرام ویندوز خواهیم داشت.

image

تغییرات جدید تلگرام دسکتاپ نسخه‌ 1.1.9 

  • افزایش ظرفیت سوپر گروه‌ها به 10 هزار نفر
  • امکان تعیین سطح دسترسی مدیران گروه و کانال‌ها
  • تغییر اختیارات اعضای گروه‌ها و امکان مسدود کردن فعالیت آن‌ها
  • مشاهده‌ی فعالیت اعضای گروه و ادمین های کانال طی 48 ساعت گذشته
  • حالت استفاده در شب (Night Mode)

همچنین برای مشاهده جزئیات کامل این به‌روزرسانی می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید اغلب قابلیت‌های جدید تلگرام در نسخه دسکتاپ همانند نسخه اندروید و iOS این پیام‌رسان است که همین موضوع سبب شده تا کاربران ویندوزی تلگرام به امکانات بیشتری در این پیام‌رسان دسترسی داشته باشند. متأسفانه در نسخه جدید تلگرام ویندوز برخلاف نسخه‌ی اندروید یا iOS امکان اضافه کردن زبان فارسی از طریق ربات @langbot وجود ندارد و تنها کاربران پلتفرم‌های اپلی یا اندرویدی می‌توانند با استفاده از این ربات زبان تلگرام خود را به فارسی تغییر دهند. به نظر شما قابلیت‌ها و امکانات پیام‌رسان تلگرام در نسخه دسکتاپ رضایت بخش است یا باید منتظر تغییرات جدیدی در این نسخه از تلگرام باشیم؟

دانلود تلگرام نسخه 1.1.9 دسکتاپ

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)