خانهاخبار
پیش‎بینی DFC Intelligence‎ فروش چشم‌گیر ایکس باکس وان ایکس

پیش‎بینی DFC Intelligence‎ فروش چشم‌گیر ایکس باکس وان ایکس

موسسه DFC Intelligence با تجربه‌ای طولانی در زمینه سرگرمی‎های دیجیتالی، بیش از 20 سال است که در حال تحلیل و بررسی این گروه از سرگرمی‌ها و عرضه خبرهای دست اول به شرکت‎های بزرگ دیجیتالی دنیاست. در ادامه، جی اس ام به آخرین پیش‎بینی این شرکت در مورد ایکس باکس وان ایکس می‌پردازد.
۱۳۹۶/۴/۸

DFC intelligence از جمله شرکت‌های تحقیقاتی فعال در عرصه سرگرمی‌های پرهیاهوی دیجیتال به شمار می‌آید. این شرکت، عموما به تحلیل، ارائه مباحث تخصصی و پیش‌بینی آینده بازی‌های ویدیویی می‌پردازد. جالب است بدانید، این‌گونه گزارش‌ها با ارزشی حدود 4000 دلار در اختیار توسعه‎دهندگان معتبر بازی‎های ویدیویی (همچون مایکروسافت)، قرار داده می‌شود تا آنها از فرصت‌‎ها و فرانچایزهای ممکن پیش ‌رو، به سودی قابل توجه دست یابند. در همین راستا، DFC Intelligence طی روزهای گذشته، درباره ایکس باکس وان ایکس، خبرهای شنیدنی و جذابی را منتشر نموده است.

image

این شرکت پیش‌بینی کرده که تا سال 2021 حدود 17 میلیون ایکس باکس وان ایکس و در مجموع 60 میلیون دستگاه از خانواده ایکس باکس وان فروخته شود و این فروش تا سال 2022 به بیش از 20 میلیون دستگاه برسد. به علاوه در مدت زمان باقی مانده تا سال آینده، حدود 25 بازی ویژه ایکس باکس وان به بازار عرضه می‌شود. به نظر می‎رسد پیش بینی تولید این تعداد بازی، اغراق آمیز باشد اما مایکروسافت برای رسیدن به این هدف، چندین شرکت کوچک توسعه دهنده را به خدمت گرفته تا بازی‎هایی همچون "The Last Night" را در اختیار کاربران ایکس باکس وان قرار دهد.

وقتی مایکروسافت با تولید این تعداد بازی هنوز تعهد خود را به کاربران ایکس باکس وان حفظ نموده، پس می‎توان با خیالی آسوده اطمینان داشت که ایکس باکس وان ایکس تا سال‎ها از حمایت این شرکت بهره‎مند شود. با این وجود، انتظار می‌رود با کاهش قیمت این محصول در آینده، به واسطه حضور محصولات جدیدتر و کاهش محبوبیت ایکس باکس وان، کاربران بیشتری از این دستگاه استقبال نمایند. حال که خبرهایی از این قبیل، چندان مورد اعتماد نیستند، بهتر است منتظر عرضه ایکس باکس وان ایکس در 7 نوامبر سال جاری باشیم و ببینیم که در آینده چه پیش خواهد آمد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رامین

۱۳۹۶/۴/۸
تا وقتی نتونه بازیایی مث سونی بسازه ارزش خرید نداره حالا هر چقد گرافییک بالا ببره

abolfazl

۱۳۹۶/۴/۸
این هیچ وقت به گرد پای ps4 نمیرسه خودتون و خسته نکنيد دوستان هیچوقت هيچوقت