خانهاخبار
تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت 8؛ تایید حسگر اثرانگشت و دوربین دوگانه

تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت 8؛ تایید حسگر اثرانگشت و دوربین دوگانه

به‌تازگی، تصویر تبلیغاتی پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 منتشر شده است که شایعات و گمانه‎زنی‎های پیشین پیرامون آن‎را تایید می‎کند.
۱۳۹۶/۴/۶

پوستر تبلیغاتی فاش شده از گلکسی نوت 8، طراحی نهایی فبلت‌ پرچم‎دار جدید سامسونگ را به به نمایش می‎گذارد. در بدنه پشتی، دوربین دوگانه با چینش عمودی دیده می‌شود و طراحی آن با انچه که انتظار داشتیم، هم‎جهت است. هم‎چنین، تصویر تبلیغاتی فاش شده نشان می‎دهد که حسگر اثرانگشت گلکسی نوت 8 ساسونگ در بدنه پشتی جای گرفته است.

همان‎طور که در این پوستر تبلیغاتی مشاهده می‌شود، حسگر اثرانگشت به زیر دوربین دوگانه منتقل شده است تا دسترسی به آن راحت‎تر باشد. بسیاری به گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus بابت جای‌گیری غیرعادی حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی و در کنار دوربین، خرده می‌گیرند؛ به همین جهت، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا حسگر اثرانگشت را از کنار دوربین به زیر آن و وسط گوشی انتقال دهد.

با اینکه در تصویر جدید به قرارگیری حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی اشاره شده است، پیش‌تر گمان می‌رفت که گلکسی نوت 8 سامسونگ از یک حسگر اثرانگشت ادغام شده با نمایشگر بهره خواهد برد. به همین جهت، به‎نظر می‌‏رسد که این سازنده کره‎ای، موفق به رفع مشکل روشنایی نمایشگر به دلیل ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‎نمایش نشده است.

image

البته آنچه که در طراحی گلکسی نوت 8 بیش از همه آزاردهنده خواهد بود، جای‌گیری سنسور تشخیص ضربان قلب و فلاش LED در بالای ماژول دوربین اصلی است. این قابلیت که در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به چشم می‎خورد، به‎نظر می‌رسد که به این زودی‎ها کنار گذاشته نخواهد شد؛ با این وجود، احتمالاً حسگر اثرانگشت در گلکسی نوت 8 سامسونگ مانند گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 7 چندان کارآیی ندارد زیرا سامسونگ تصمیم گرفته است تا آن‎را به بالای دوربین منتقل نماید. به همین جهت، دسترسی انگشتان دست به سنسور تشخیص ضربان قلب با توجه به ابعاد کشیده گلکسی نوت 8، سخت و شاید حتی غیرممکن باشد؛ البته، در صورتی‎که گوشی خود را برعکس در دست بگیرید، این مشکل چندان به چشم نخواهد آمد!

با توجه به اینکه پوستر تبلیغاتی منتشر شده، واقعی است؛ به‌نظر می‎رسد که گلکسی نوت 8 سامسونگ از همان زبان طراحی گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus استفاده خواهد کرد. این مدل به یک نمایشگر کشیده مجهز شده است که نسبت تصویر آن، 18.5 به 9 است.

image

علاوه‎براین، حاشیه‎های بسیار کمی در بالا و پایین اطراف نمایشگر وجود دارد. هم‎چنین، نمایشگر گلکسی نوت 8 دارای لبه‎های منحنی خواهد بود؛ همان‎طور که احتمالاً می‌دانید، شرکت سامسونگ دیگر نسخه‎ای از گوشی‎های پرچم‎دار خود را با نمایشگر بدون لبه منحنی ارائه نمی‎دهد و این روند با عرضه گلکسی نوت 7 در میان محصولات رده‎بالا سامسونگ، مرسوم شده است.

پیرامون مشخصات سخت‎افزاری گلکسی نوت 8 به‎طور خلاصه می‌توان گفت که این فبلت پرچم‎دار به شش گیگابایت رم مجهز شده است و قدرت‎مندترین نسخه آن با 128 گیگابایت حافظه راهی بازار می‎شود. برخی ادعا می‎کنند که شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را با تراشه اسنپدراگون 836 کوالکام عرضه خواهد نمود؛ عده‎ای دیگر به ارائه آن با چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام با پردازنده هشت هسته‎ای اذعان دارند. به هرحال، گلکسی نوت 8 با تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ به صورت جهانی عرضه می‎شود.

image

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سامسونگ از گلکسی نوت 8 در اواخر ماه آگوست (دهه سوم مرداد) یا اوایل ماه سپتامبر (اوایل شهریور ماه) رونمایی خواهد کرد. قیمت این مدل برای عرضه در بازار اروپا، نزدیک به 999 یورو است و در ایالات متحده، گلکسی نوت 8 با قیمت 900 دلار قابل خریداری است. سایر شایعات و گمانه‌زنی‎ها را پیرامون گلکسی نوت 8 سامسونگ در این لینک بخوانید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۴/۱۰
برندایی که ٤ تا پرچمدار معرفی میکنن قابل اعتماد نیستن. یکی نیست بهشون بگه شما اگه به خودتون اعتماد دارین یه دونه پرچمدار تمام و کمال معرفی کنید مثل htc 10 یا htc u11 که حتی نسخه پلاسم ندارن در حالی که اولین برندی بود که نسخه پلاس رو به دنیا یاد داد. htc one و htc one max رو یادتون هست؟ اون زمان ایفون یه پرچمدار داشت و اونم 5اس بود. دلیل اینکه اچ تی سی اون کارو کرد این بود که یکیش گوشی بود یکیش فبلت با ویژگی های متفاوت که دنیا رو تکون دادن و زبان جدیدی رو برای ساخت گوشی معرفی کردن که حتی اپل هم سال بعد دو گوشی هم ابعاد و هم جنس اونا زد

حسین

۱۳۹۶/۴/۷
این اعتماد به نفس تو کشته مارو ، اگه سامسونگ فروشنده اول گوشی تو جهان نبود چی میگفتی تو

علی

۱۳۹۶/۴/۷
سنسور هنگ‌تی‌سی هم که تو دکمه هوم سامسونگه خخخخخخخخ

جعفر

۱۳۹۶/۴/۷
من می خرم

جعفر

۱۳۹۶/۴/۷
نه بابا ، تو گفتیو ما باور کردیم!!!