خانهاخبار
اپلیکیشن رایگان هفته در اپ استور: بازی Telepaint

اپلیکیشن رایگان هفته در اپ استور: بازی Telepaint

فروشگاه اپلیکیشن های اپل بازی فوق‌العاده Telepaint را به‌عنوان بازی رایگان هفته به کاربران خود معرفی کرد. قیمت این بازی بی‌نظیر معادل 3 دلار است که هم‌اکنون به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۴

بازی زیبا و اعتیادآور Telepaint که به‌تازگی آپدیت جدید خود را منتشر کرده به‌عنوان بازی رایگان هفته در اپ استور معرفی شد تا کاربران با صرفه‌جویی 3 دلاری به دانلود و نصب این بازی بپردازند. بازی Telepaint یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اپ استور در سبک پازل است و می‌تواند مخاطب خود را ساعت‌ها پای گوشی میخکوب کند. کاراکتر اصلی این بازی یک سطل رنگ است که در مراحل مختلف بازی سعی می‌کند تا با قدرت تفکر شما از پورتال‌های مختلف عبور کند. پورتال‌ها در واقع دروازه‌هایی هستند که می‌توانند این سطل رنگ را به دوست خود که یک قلم‌مو نقاشی است، برسانند.

image

گیم پلی این بازی بسیار ساده اما در حال جذاب و کاربر پسند است و سطح دشواری مراحل بازی رفته‌رفته افزایش پیدا می‌کند. در بازی Telepaint شش دنیای مختلف وجود دارد که هر یک از آن‌ها شامل مراحل پیچیده و دشواری است که باید از آن‌ها عبور کرده تا وارد دنیاهای دیگر شوید. موسیقی که توسعه‌دهندگان Telepaint برای پیمودن مراحل این بازی در نظر گرفته‌اند کاملا با ریتم بازی همخوانی دارد و همین موضوع جذابیت بازی Telepaint را دوچندان می‌کند. در آپدیت جدیدی که برای این بازی منتشرشده، 40 مرحله جدید پیش روی این سطل رنگ قرارگرفته شده است. استودیوی سازنده این بازی با نام Acid Nerve عنوان کرده که اجرا بازی در آیفون 5، آیپد 3 و مدل‌های پایین‌تر آیپد با مشکلات فنی مواجه است که توسعه‌دهندگان در به روزرسانی های آتی این مشکلات را برطرف خواهند نمود.

برخی از ویژگی‌های بازی Telepaint

  • بیش از 100 مرحله مختلف با سطوح دشواری متفاوت
  • همگام‌سازی تمامی حرکات و اقدامات کاراکتر بازی با موسیقی ریتمیک
  • گیم پلی بسیار ساده و روان
  • جذابیت فوق‌العاده و اعتیادآوری شدید
  • قابل اجرا بر روی سیستم‌عامل iOS 9.1 و بالاتر

اگر شما نیز تجربه‌ی این بازی فوق‌العاده و بی‌نظیر را دارید، نظرات ارزشمند خود در مورد کیفیت بازی و ارزیابی کلی آن را با ما در میان بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)