خانهاخبار
LG V30 با بدنه‌ای شیشه‌ای و شارژ وایرلس

LG V30 با بدنه‌ای شیشه‌ای و شارژ وایرلس

خبرهای جدید از پرچمدار ال جی، وی 30، از عرضه گوشی با بدنه شیشه‌ای و پشتیبانی از شارژ وایرلس حکایت دارد.
۱۳۹۶/۴/۳
image

طبق گزارشی که چند روز پیش منتشر شد، می‌دانیم که ال جی احتمالا نسل جدید گوشی‌های سری V خود را در ایفا 2017 برلین، که اواخر ماه اوت آغاز می‌شود، رونمایی می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی ال جی به دست آمده است.

به نقل از منابع آگاه گفته شده، ال جی وی 30 از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و این امر بدین معنی است که بدنه پشت گوشی، برخلاف گوشی‌های قبلی سری وی ال جی، شیشه‌ای خواهد بود. از طرف دیگر می‌دانیم که جی 6 این شرکت هم بدنه پشتی شیشه‌ای داشت و بعید نیست ال جی بخواهد راه مشابهی برای طراحی پرچمدارانش پیش بگیرد همانطور که سامسونگ در دو سال گذشته همین کار را برای پرچمداران سری نوت و اس کرده است.

ال جی وی 30 همچون نسل قبلی‌اش دوربین دوگانه‌ای دارد اما مانند جی 6، در مورد این گوشی نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست. با این حال احتمال می‌رود که ال جی در این گوشی باز هم از دو دوربین یکی معمولی و دیگری واید استفاده کند. به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت وی 30 نیز بار دیگر در پشت گوشی جای می‌گیرد.

به هر حال فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی باشیم. با نزدیکتر شدن به زمان رونمایی گوشی حتما اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Benyamin

۱۳۹۶/۴/۳
???جک جالبی گفتی دوست عزیز شما اول برو تست ضربه و سقوط الجی جی 6 رو ببین بعد نظر بده

yashar2080

۱۳۹۶/۴/۳
برای شارژ وایرلس وجود بدنه غیر فلزی لازمه

Samuel1987

۱۳۹۶/۴/۳
باعث ناراحتی تاسف هست برای ال جی و اون هایی که تلفن همراه هاش رو خریداری خواهند کرد
????
به طور کلی ال می مانند دیگر رقباش در صنعت تلفن همراه مزایا و معایب داره ????
ال جی از کیفیت همیشه پایین ساخت در تلفن همراه هاش داشت از V20 به سمت باکیفیت شدن پیش میرفت اگر کیفیت تازه فلزی و هنوز تکامل پیدا نکرده V20 رو رها کنه و به سمت بدنه شیشه ای بره ضربه میخوره و هرگز نمیتونه حس خوب و محکمی و کیفیت بالای ساخت فلز در تلفن همراه رو ارائه کنه
?????
بازده همیشگی پایین باطری و... به کنار
?????
امیدوارم ال جی حداعقل در G7 اشتباه نکنه و نوآوری و بروز رسانی واقعی و گسترده ارائه کنه از همه لحاظ
?