خانهاخبار
بازی‌های محبوب سگا به موبایل می‌آیند

بازی‌های محبوب سگا به موبایل می‌آیند

SEGA تولید کننده کنسول و بازی‌های قدیمی است که همه ما می‌شناسیم. این شرکت تصمیم گرفته تا بهترین و محبو‌ترین بازی‌های خود را با موبایل سازگار کند.
۱۳۹۶/۴/۱

هفته گذشته کمپانی SEGA بسته‌هایی را برای 512 نفر از خبرنگاران حوزه فناوری ارسال کرد که کمی عجیب به نظر می‌رسیدند. نوارهای کاست را به خاطر دارید؟ یک نوار کاست و یادداشتی کوتاه در این بسته‌ها وجود داشت. خبرنگاران اعلام کردند که موسیقی تعدادی از بازی‌های معروف SEGA روی این کاست‌ها ضبط‌‌ شده بود. یادداشتی که به همراه این نوار کاست ارسال‌شده ساده و گویا به نظر می‌رسد.

SEGA در این یادداشت نوشته «نوارهای کاست، موسیقی را برای همیشه تغییر دادند. ما هم می‌خواهیم با ارایه بازی‌های قدیمی روی موبایل، چنین تغییر عظیمی ایجاد کنیم».

image

از این یادداشت درمی‌یابیم که SEGA قصد دارد بازی‌های قدیمی و نوستالژیکش را روی پلتفرم موبایلی ارایه کند و حالا این خبر رسما از سوی کمپانی مذکور تایید شده است. ظاهرا SEGA کالکشنی از بازی‌های محبوبش به نام SEGA Forever تهیه‌کرده و می‌خواهد آن را روی اندروید و iOS به کاربران ارایه کند.

انتظار می‌رود که این کالکشن به‌مرورزمان توسعه یابد چراکه SEGA اعلام کرده قصد دارد هر دو هفته بازی‌های تازه‌ای به آن اضافه کند. این بازی‌ها دقیقا همان بازی‌های قدیمی هستند که برای پلتفرم موبایل ارایه می‌شوند. SEGA تلاش می‌کند بدون ایجاد کوچک‌ترین تغییری در بازی، آن را برای موبایل مهیا کند. این روند سازگاری ممکن است ویژگی‌های جدیدی به بازی‌ها اضافه کند که از میان آن‌ها می‌توان به ذخیره در فضای ابری، عملکردهای معمول در بازی‌های موبایلی و بورد رهبران بازی اشاره کرد.

تمام این بازی‌ها قرار است رایگان ارایه شوند اما از تبلیغات درون برنامه‌ای پشتیبانی کنند. اگر تمایل دارید بازی موردعلاقه‌تان را بدون تبلیغات اجرا کنید، می‌توانید با یک‌بار پرداخت برای هر بازی، تبلیغات آن را غیرفعال کنید.

مایک اوانز، مدیر ارشد بازاریابی در دپارتمان موبایل کمپانی سونی، می‌گوید «کالکشن SEGA Forever برای اغلب کاربران، بزرگداشت نوستالژی کودکانه است. SEGA می‌خواهد به کاربران اجازه دهد با گذشته‌شان دوباره ارتباط برقرار کنند و این حس را با دوستان و اعضای خانواده‌شان به اشتراک بگذارند. کالکشن Forever، بازی‌های قدیمی و نوستالژیک را دوباره در دسترس عموم مردم قرار می‌دهد و قصد دارد روند اجرای بازی، به اشتراک‌گذاری و اکتشافات تازه را با این بازی‌های قدیمی تغییر دهد».

این کالکشن امروز با 5 بازی به‌صورت رسمی منتشر می‌شود. همه این بازی‌ها روی گوگل پلی و اپ استور قرار می‌گیرند و می‌توانید آن‌ها را کاملا رایگان دریافت کنید. نسخه‌های iOS این بازی‌ها همچنین بسته استیکر iMessage دارند. نسخه آی‌اواس این بازی‌ها هنوز در دسترس قرار نگرفته اما نسخه اندرویدی آن‌ها را می‌توانید از لینک‌های زیر دریافت کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

h4m1d

۱۳۹۶/۴/۳
یادش بخیر به زور از پای بازی هاش بلند میشدم ?

علی

۱۳۹۶/۴/۲
سلام علاقه مندان به بازی سگا میتوانید با سرج کرد happy bay کل بازیهای سگا را کامل دانلود کنید

mohammad. sh

۱۳۹۶/۴/۲
فقط کمباد

Mehdi Dolati

۱۳۹۶/۴/۲
بازی SEGA رو ما دهه 60ها? بهتر از هر دهه ای خاطره دارن?. اونهایی که با SEGA خاطره دارن مطمئن باش از دوباره دیدن و بازی کردنش مطمئنا لذت میبرن.✌
کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدیم ?و تو دوران کودکی مون می موندیم?.دلم برای صفای و صمیمیت و شادی کردن تو دوران کودکی تنگ شده? و البته بازی محبوب اون دهه ها مثل SEGA???

italodance

۱۳۹۶/۴/۲
متاسفانه خیلی ضعیفند باید نیروی بیشتر با دقیتر بگیرند