خانهاخبار
دریافت تصاویر پس‌زمینه OnePlus 5 با کیفیت 4K

دریافت تصاویر پس‌زمینه OnePlus 5 با کیفیت 4K

داستان چگونگی تهیه این تصاویر را از زبان عکاس این عکس‌ها در نوع خود جالب است. علاوه برآن در انتهای همین مطلب میتوانید تمامی تصاویر رسمی گوشی وان پلاس 5 را با کیفیت 4K دریافت کنید.
۱۳۹۶/۴/۱

روز گذشته بالاخره شرکت چینی وان‌پلاس از آخرین دستاورد و پرچم‌دار خود با نام وان پلاس 5 رونمایی کرد. در این مطلب نگاهی داریم به تصاویر پس‌زمینه این گوشی و از کم و کیف اولید این تصاویر باخبر می‌شویم. ضمن اینکه تصاویر پس‌زمینه رسمی و انتزاعی گوشی وان پلاس 5 را نیز می‌توانید باکیفیت 4K دریافت کنید.

هنرمند پشت پرده که مسئول تهیه تصاویر wallpaper برای گوشی وان پلاس 5 بود کسی نیست جز Hampus Olsson. او در وبلاگ شخصی خود توضیحاتی را در مورد شیوه تهیه تصاویر پس‌زمینه پرچم‌دار جدید وان پلاس به اشتراک گذاشته است. او برای تهیه این تصاویر از عکس‌برداری ماکرو الهام گرفته است.

«هامپاس اولسن» می‌گوید:

من تصمیم گرفتم تا برای تهیه تصاویر پس‌زمینه اینبار از عکاسی ماکرو کمک بگیرم. بنابراین به همراه پدرم به کشور هند مراجعه کردم. در آنجا تعدادی ظرف پلاستیکی را تهیه کردیم و شروع به ریختن رنگ آکریلیک در آن‌ها کردیم.

سپس با اضافه کردن مایعات دیگر و مخلوط کردن آن از الگوهایی که به‌سرعت تشکیل و تغییر پیدا می‌کردند عکس‌برداری کردیم.

بسیاری از عکس‌ها به شیوه‌های مختلفی مانند قرار دادن بر روی سطوح سه‌بعدی یا مخلوط شدن به‌عنوان یک گدازه گرم و اضافه کردن باد سرد به آن برای تکمیل آثار هنری نهایی استفاده شدند. بااین‌حال نهایتاً بسیاری از عکس‌های تهیه‌شده مورداستفاده قرار نگرفتند. در عوض من شروع به طراحی‌های سبک‌تر و ظریف‌تر که متناسب با سبک گوشی وان پلاس 5 باشد کردم.

آثار هنری نهایی تهیه‌شده با تمرکز بیشتر بر اشکال فردی است که با محیط بی‌نظیر اطراف ترکیب‌شده است. خود من به‌شخصه عاشق تصاویر انتزاعی تشکیل‌شده برای پس‌زمینه شدم و قطعاً در آینده تصاویر دیگری را با استفاده از همین ایده پیاده‌سازی و آزمایش خواهم کرد.

image

علاوه بر این توضیحات Olsson در وبلاگ شخصی خود تمامی 7 تصویر نهایی که به‌عنوان پس‌زمینه درگوشی وان پلاس 5 مورداستفاده قرار گرفتند را باکیفیت 4K و 2K برای دانلود قرار داده است که در صورت تمایل به دریافت تصاویر با این کیفیت کافی است بر روی لینک قرار داده شده در پایین هر کدام از تصاویر زیر کلیک کنید:

نمایش این تصاویر پس‌زمینه انتزاعی در هر صفحه‌نمایش دستگاه هوشمندی به دلیل استفاده از رنگ‌های پر جنب‌وجوش عالی است، بااین‌حال بهترین نمایش این رنگ‌ها در صفحه‌نمایش‌های AMOLED است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Joseph

۱۳۹۶/۴/۱
لینک های 2K و 4k خرابن فقط NEVER SETTLE ها درستن
جایگزین کن داداشم

vahid

۱۳۹۶/۴/۱
زیادم جالب نیستن