خانهاخبار
خیلی باهوش هستید؟ پس این پکیج بازی را امتحان کنید

خیلی باهوش هستید؟ پس این پکیج بازی را امتحان کنید

در پکیج پیش رو، بازی‌هایی که ما به شما معرفی کرده‌ایم به شما می‌گویند که چقدر باهوش هستید و چقدر خودتان را می‌شناسید؛ پس اگر فکر میکنید در مداخله و درگیر شدن با بازی‌های فکری مهارت خاص و قابل توجهی دارید و از این کار لذت می‌برید این پکیج مخصوص شماست.
۱۳۹۶/۳/۳۰

مراقبه و تمرکز می‌تواند باعث سالم نگاه داشتن مغز شود، وب سایت پانوشت هم به همین مناسبت در جدیدترین پکیج هفتگی خود، به سراغ بازی‌هایی رفته که به شما کمک می‌کنند تا خودتان را با بازی‌های فکری محک بزنید. خودتان را با بازی‌های فکری درگیر کنید و با برخی مداخله‌های ساده در این بازی‌ها، مغزتان را بزرگتر، قوی‌تر و هوشیارتر کنید.

در پکیج پیش رو، بازی‌هایی که ما به شما معرفی کرده‌ایم به شما می‌گویند که چقدر باهوش هستید و چقدر خودتان را می‌شناسید؛ پس اگر فکر میکنید در مداخله و درگیر شدن با بازی‌های فکری مهارت خاص و قابل توجهی دارید و از این کار لذت می‌برید این پکیج مخصوص شماست، اگر هم نه و تنها از سر کنجکاوی به این پکیج رسیده‌اید، این بازی‌ها می‌توانند نقطه آغاز شما برای درگیر کردن ذهنتان با بازی‌های فکری باشند.

بازی‌های معرفی شده در این پکیج با رعایت موارد متعددی نظیر میزان دانلود، عملکرد مناسب و وفاداری به درگیر کردن ذهن کاربران انتخاب شده‌اند و سعی ما هم در پانوشت همیشه بر همین اساس استوار است، تا برنامه‌هایی را به شما معرفی کنیم که شما از درگیری با آن‌ها احساس رضایت بخشی کنید.

بهترین پکیج‌های انتخاب شده توسط تیم پانوشت را در کانال تلگرام ما نیز می‌توانید دنبال کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۶/۳/۳۱
مرسی، من بازی مانیومنت ولی رو هم به شدت پیشنهاد میکنم.