خانهاخبار
خطرناک‌ترین جاده‌ها متعلق به این کشورهاست

خطرناک‌ترین جاده‌ها متعلق به این کشورهاست

هر ساله افراد زیادی در سوانج جاده‌ای کشورمان جان خود را از دست می‌دهند اما این امر تنها مختص به کشور ما نیست و جوامع زیادی از نظر نرخ مرگ و میر جاده‌ای بالاتر از ایران هستند.
۱۳۹۶/۳/۳۰

مسافران جاده‌ای در کشورهای کم‌درآمد و یا با درآمد متوسط دو برابر بیشتر از مسافران جاده‌ای کشورهای توسعه‌یافته دچار تصادفات منجر به مرگ‌ومیر می‌شوند. این آماری است که موسسه بهداشت جهانی در سال 2013 اعلام کرده است. تایلند بدترین رانندگان جهان را دارد و نرخ مرگ‌ومیر ترافیکی آن‌ها 36.2 از 100.000 نفر است. این آمار برای جوامع توسعه‌یافته 9.3، برای کشورهای با درآمد کم 24.1 و برای کشورهای درآمد متوسط 18.4 است. همان‌طور که در آمار مشاهده می‌کنید نام کشورهایی مانند چین و روسیه در بالای لیست دیده می‌شود که بسیار تعجب‌آور است.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سهیل

۱۳۹۶/۳/۳۱
چرا مردم ایران اینقدر بد بینن و مسخره می کنن، اگر آمارو خودمون بدیم میگن دروغگوئنو فلان، اگر آمارهای جهانی باشه بازم مسخره می کنن. آقا اصلا ایران بد و بدترین کشور جهانه، حالا راحت برید بخابید.

parham

۱۳۹۶/۳/۳۰
russia be khatere sarma va yakh bandan jaddehaye khatarnak va amare bala dare!!

میثم

۱۳۹۶/۳/۳۰
این نشون میده که ما چقدر جاده های خوب و با امنیت داریم واقعا عالیه فقط ماشینامون امنیت ندارن و بی کیفیتن چون انقدر بدبختیم همش باید پراید بخریم بخاطر همین طرف فاز میگیره بنز داره لایی میکشه وسرعت غیر مجاز میره بعد میره تو با غالیا شما دقت کنین اکثر تصدفات همه پراید چون ماشین اولشونه با قرض و بدهکاری خریدن مردم بیچاره باید پول چه ماشینای خوبی رو به پراید میدن وبعد با جونشون بازی کنن

haafa

۱۳۹۶/۳/۳۰
آمار ایران ماهیانست.
با توانمندی ،جاده و ماشین های استانداردی که داریم ماهیانه این آمار رو پاس میکنیم.
کشورهای تو لیست رقیب حساب نمیشن.

Babak

۱۳۹۶/۳/۳۰
فکر کنم کشور ایران جزو لیستهای تحریمی باشه، وگرنه اولی بود. ??
آقای شکوری، خیلی تعجب نکن، چون روسیه از دیرباز معروف به جاده های خطرناک بوده، اون سیبری رو اگه ما داشتیم ، ده برابر بیشتر تصادف می کردیم. خیلیا در روسیه جلوی داشبورد، دوربین ضبط تصویر میذارن تا تصادف و خطرات رو ثبت کنن و مدرکی از وقوع حادثه برای پلیس داشته باشن.
به نظر من ، بیشترین تعجب برای امارات هست، کشور کوچک صحرایی با درآمد بالا، عجیبه که توی این لیست هست.