خانهاخبار
بنچمارک‌های عملکرد باتری اچ تی سی U 11 منتشر شد

بنچمارک‌های عملکرد باتری اچ تی سی U 11 منتشر شد

اچ تی سی U 11 باتری 3000 میلی آمپری دارد که کمی کوچک به نظر می‌رسد اما بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که همین باتری برای برتری در برابر رقبا کافی است.
۱۳۹۶/۳/۳۰

U 11 پرچم‌دار 5.5 اینچی اچ تی سی است که ظاهر بسیار جذاب آن در کنار دوربینی که یکی از بهترین نمونه‌ها در بازار محسوب می‌شود، نظرات مثبتی را جلب کرده است اما آیا عمر باتری آن برای پرچم‌دار سال 2017 خوب است؟

این گوشی باتری 3000 میلی آمپری دارد که از نظر ظرفیت از بسیاری از گوشی‌ها در رده پایین‌تری قرار می‌گیرد اما پردازنده اسنپدراگون 835 که بهره وری بالاتری دارد، نوید عملکرد خوب در زمینه باتری را می‌داد.

اما این دو در کنار یکدیگر و در واقعیت چگونه هستند؟

image

بنچمارک‌های U 11 در زمینه باتری ما را تحت تاثیر قرار داد و توانست با استفاده عادی و روشنایی صفحه 200 نیت، که برای استفاده در اماکن مسقف کافی است، 9 ساعت و 3 دقیقه روشن بماند.

این عدد برتری U 11 را در مقابل بسیاری از پرچم‌داران نشان می‌دهد و تنها آیفون 7 پلاس با 9 ساعت و 5 دقیقه بالاتر از آن قرار می‌گیرد که این عدد در آیفون به لطف بهبود در سیستم عامل و به ویژه مرورگر سافاری حاصل شده است. اما در میان گوشی‌های اندرویدی U 11 تقریبا بی رقیب است.

اما در حالت استندبای U 11 تنها کمی بالاتر از میانگین جای می‌گیرد و همین موضوع این گوشی را از تبدیل شدن به یک قهرمان در زمینه باتری بازمی‌دارد.

image

یکی دیگر از جنبه‌های عملکرد باتری، مدت زمان لازم برای شارژ شدن است. خوشبختانه در سال‌های اخیر، تکنولوژی شارژ سریع در این زمینه به کمک کاربران آمده است و U 11 هم از این ویژگی بی‌بهره نیست. با استفاده از شارژر داخل جعبه، U 11 به 1 ساعت و 40 دقیقه زمان برای شارژ شدن نیاز دارد که با گلکسی S8 برابری می‌کند و از پیکسل گوگل بهتر است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (83 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۰
بازم که گفتی اندریود؟ کم مونده گریم بگیره دوست عزیز اندروییییید نه اندریود

فاطی

۱۳۹۶/۴/۸
اره عزبزم تو راست میگی این گوشی یه شاهکار مهندسیه ولی فقط یه نکته منفی وجود داره اونم اینکه در زمینه بدترین و پرهنگ ترین گوشی یک شاهکار مهندسیه

فاطی

۱۳۹۶/۴/۷
با اینکه ضد اچ تی سی (هنگ تی سی خودمون) هستم ولی حداقل دوربینش خوبه تو سایت دکسومارک اول : هنگ تی سی دوم :گوگل پیکسل و سوم : اس 8 زیبا و بی رقیب سونی xzpermium رو هم اصلا پیدا نکردم

فاطی

۱۳۹۶/۴/۷
میخوای بهت بگم ؟ چون ما طرفدارای سامسونگ عین شما کم نیستیم

arian

۱۳۹۶/۴/۵
محمد بهتره بری یه نگاه بندازی ببینی طرفدارای که تو لیست کدوم گوشی دارم پیام میزارن??