خانهاخبار
هدف سامسونگ از انتخاب اسم رمز Gr3at برای گلکسی نوت 8 چیست؟

هدف سامسونگ از انتخاب اسم رمز Gr3at برای گلکسی نوت 8 چیست؟

evleaks در توییتر خود اعلام کرده است که اسم رمز Galaxy Note 8 سامسونگ Gr3at انتخاب شده است.
۱۳۹۶/۳/۲۸
image

ایوان بلیس، لیکر معروف گوشی‌های هوشمند، در توییتر خود اسم رمز گلکسی نوت 8 سامسونگ را فاش کرد. به گفته او اسم رمز پرچمدار بعدی خانواده گلکسی نوت سامسونگ Gr3at ( Great به معنی عالی) انتخاب شده است که می‌تواند اشاره به عالی بودن همه چیز این گوشی داشته باشد.

اگرچه فعلا تمام اطلاعاتی که در مورد Galaxy Note 8 منتشر می‏‎شود با شک و تردید است، گفته می‌شود حضور عدد 3 در اسم رمز این گوشی اشاره به سه ویژگی جدید دارد.

انتظار داریم سامسونگ گلکسی نوت 8 را پیش از آیفون‌های جدید اپل معرفی کند، گوشی که مجهز به نمایشگر Infinity Display، پردازنده اسنپدراگون 836 و دوربین دوگانه 13 + 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

با توجه به اینکه هنوز چند ما تا رونمایی از گلکسی نوت 8 باقی مانده است توصیه می‌کنیم فعلا با شک و تردید به این شایعات نگه کنید و منتظر بمانید تا در ماه‌های آینده خبرهای مطئمن‌تر از این پرچمدار منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۷
ایووووووووووووول حرف دل منو گفتی

سعید

۱۳۹۶/۳/۳۰
چون بهترینه

علی

۱۳۹۶/۳/۲۹
وای یعنی سینا اینم منفجر میشه ،،عاشق این خصوصیتشم

ali_saghaei

۱۳۹۶/۳/۲۸
شکستی که برای سامسونگ بعدازمعرفی گوشی نوت 7 اتفاق افتاد و باعث شد تا سامسونگ با ضرر وزیان هنگفت مالی و کاهش میزان محبوبیت بین تقاضاکننده گان گوشی های هوشمند و حتی طرفدارانش روبرو شود اتفاقی بود که به نفع طرفداران و کاربران گوشیهای سری اس 8 و نوت سامسونگ تمام شد. حقیقت امر این است که شرکت سامسونگ برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان و کاربران خود سعی در ارایه امکانات بهتری در گوشی جدید سری نوت خواهد کرد. همیشه سری نوت جزو بهترین های بازار بوده اند و قطع یقین نوت 8 هم از این قاعده مستثنی نیست، شخصا" اعتقاد دارم نوت 8 از نظر طراحی، امکانات سخت افزاری و کارایی چیزی فراتر از انتظارات همیشگی خواهد بود. بی صبرانه منتظر معرفی این فبلت دوست داشتنی هستیم.

شهرام

۱۳۹۶/۳/۲۸
3 بار اسم رمز Gr3at بگی گوشی تو دستت منفجر میشه