خانهاخبار
همکاری مشترک سامسونگ و آیو

همکاری مشترک سامسونگ و آیو

کمپین سامسونگ و آیو برای استفاده خریداران از سرویس رایگان آیو روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ شروع شده و تا مرداد ماه ادامه دارد.
۱۳۹۶/۳/۲۸

سامسونگ و تلویزیون اینترنتی آیو کمپینی جدید را شروع کردند که از اول اسفند 95 شروع شده و تا اول مرداد 96 ادامه خواهد داشت. روز گذشته، در فروشگاه بزرگ سام در میدان صادقیه، کارشناس فروش سازمانی آیو توضیحات کاملی در مورد این همکاری ارائه کرد.

آقای اخباریه در مورد نحوه این همکاری گفت: اگر خریداران بعد از اسفند 95 تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را با گارانتی سام سرویس خریداری کرده باشند یک اشتراک 6 ماهه آیو به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند تا بتوانند از تمام امکانات این سرویس تلویزیون اینترنتی بدون محدودیت استفاده کنند. برای کسانی که قبل از این بازه زمانی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را خریداری کرده‌اند نیز اشتراک 1 ماهه آیو در نظر گرفته شده که می‌توانند با تماس با مرکز تماس آیو این اشتراک را دریافت کنند.

image

روش فعال‌سازی اشتراک در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

زمانی که کاربری تلویزیون هوشمند سامسونگ را بخرد اپلیکیشن آیو پیش‌فرض روی سیستم‌عامل تایزن آن نصب است و بنابراین نیازی به نصب وجود ندارد. بعد از خرید تلویزیون مامور نصب تلویزیون که به محل نصب مراجعه کند یوزرنیم و پسورد حساب کاربری آیو را به خریدار تلویزیون هوشمند سامسونگ می‌دهد و آن را راه‌اندازی می‌کند. نکته جالب در مورد این سرویس امکان استفاده هموطنان خارج از کشور از آیو است. اگر شخصی در خارج از کشور تمایل به استفاده از اکانت آیو روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ داشته باشد با وارد کردن شماره موبایل در بخش ثبت‌نام کد فعال‌سازی را به‌صورت پیامک دریافت می‌کند و محدودیت جغرافیایی در این زمینه وجود ندارد.

image

چه چیزهایی در آیو می‌بینید؟

شبکه‌های تلویزیون اولین و مهم‌ترین بخش این سرویس محسوب می‌شوند. کاربران به‌صورت زنده می‌توانند برنامه‌های در حال پخش را مشاهده کنند علاوه بر اینکه امکان مشاهده تمام برنامه‌ها از تمام کانال‌ها تا 7 روز قبل هم وجود دارد. همچنین امکان ضبط برنامه در حافظه ابری سرویس آیو هم در نظر گرفته شده است.

علاوه بر مشاهده برنامه‌های تلویزیون امکان مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های عرضه‌شده در شبکه‌های خانگی هم در سرویس آیو روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ وجود دارد.

image

این سرویس چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که از نام سرویس مشخص است برای پخش برنامه باید از اینترنت استفاده شود. بدین معنی که تلویزیون هوشمند سامسونگ شما به اینترنت متصل می‌شود و می‌توانید با قطع اتصال آنتن هوایی با استفاده از آیو برنامه‌های تلویزیون و فیلم‌ها و سریال‌ها را از طریق استریم شدن از اینترنت مشاهده کنید. شاید برای شما هم دغدغه ایجاد شود که استریم از طریق اینترنت حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف می‌کند اما آیو با همکاری با بیشتر ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت قراردادی تنظیم کرده تا کاربران این سرویس‌ها در هنگام استفاده از آیو هیچ ترافیکی مصرف نکنند و از حجم آن‌ها کاسته نشود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۵
سلام . ببخشید من رمز اشتراک شیش ماهه آیو رو بدون استفاده گم کردم چجوری میشه دوباره اونو برام بفرستن