خانهاخبار
شیائومی Mi 6 Plus با طراحی مشابه Mi 6 در راه است

شیائومی Mi 6 Plus با طراحی مشابه Mi 6 در راه است

Mi 6 Plus گوشی تازه شیائومی از خانواده Mi 6 است که قرار بود چند ماه پیش معرفی شود. تصاویر تازه‌ای از پنل پشتی این گوشی لو رفته است.
۱۳۹۶/۳/۲۷

همه حدس می‌زدند که شیائومی قصد دارد دو گوشی Mi 6 و Mi 6 Plus را هم‌زمان معرفی و عرضه کند. این کمپانی در ماه آوریل گوشی Mi 6 را رسما معرفی کرد و حالا چند هفته از عرضه رسمی آن می‌گذرد اما هنوز از معرفی Mi 6 Plus خبری نیست.

روز گذشته عکس‌های تازه‌ای از پنل پشتی Mi 6 Plus لو رفت و حدس می‌زنیم که این گوشی به‌زودی معرفی شود.

image

در این تصویر شاهد هستیم که طراحی ظاهری Mi 6 و Mi 6 Plus کاملا یکسان است و تفاوت آن‌ها تنها در ابعاد دیده می‌شود. اطلاعاتی از این دو گوشی در ماه مارس لو رفته بود که ادعا می‌کرد Mi 6 Plus صفحه‌نمایش لمسی 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی دارد.

انتظار می‌رود که Mi 6 Plus به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835، دوربین با لنز دوگانه، 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد. همچنین گفته می‌شود که حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 2.0 و ظرفیت باتری‌اش 4500 میلی‌آمپر است. Mi 6 Plus سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 و رابط کاربری MIUI 8 خواهد داشت و امیدواریم به‌زودی رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

یاهل

۱۳۹۶/۳/۲۸
قیمت دلاری گوشی 420 دلاره تقریبا و تومانیش 1/700 که پایین تر هم میاد و قیمت الان یجورایی حبابیه بسیار ارزش خریده بالایی دارن گوشی های شیائومی چه از نطر کیفیت ساخت چه باتری چه رابطه کاربری خلاصه اگه برای پولت زحمت کشیدی و ارزش قائلی تو خریدش شک نکن
پ.ن: قیمت می 6 پلاس معلوم نیست هنو ولی نباید از 470 دلار بیشتر باشه

Bahman

۱۳۹۶/۳/۲۷
با سلام
حدود قیمت mi6 و
mi6 plus چنده؟
واینکه گوشی های خوبی هستن و ارزش خرید دارن یا نه؟ ممنون