خانهاخبار
هردو مدل آیپد پرو 10.5 و 12.9 اندازه رم یکسانی دارند

هردو مدل آیپد پرو 10.5 و 12.9 اندازه رم یکسانی دارند

آیپد پرو 10.5 و 12.9 دو محصول تازه اپل هستند که در خلال رویداد WWDC 2017 رسما معرفی شدند اما اپل اطلاعات کافی از آن ها منتشر نکرد.
۱۳۹۶/۳/۲۵

آیا برای شما هم این سوال پیش‌آمده که رم آیپد پروهای 2017 چقدر است؟ متاسفانه کمپانی اپل اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی تبلت‌ها و آیفون‌هایش منتشر نمی‌کند و بیشتر درباره رایانه‌هایش توضیح می‌دهد. البته راه‌های دیگری برای دستیابی به این اطلاعات وجود دارد که یکی از آن‌ها مراجعه به نتایج بنچمارک‌های انجام‌شده است. یکی از معروف‌ترین ابزارهای بنچمارک، گیک بنچ است که اطلاعات جالبی درباره مشخصات فنی و سخت‌افزاری گوشی‌ها و تبلت‌ها، منتشر می‌کند.

آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی چندی پیش در گیک بنچ دیده شدند و مقدار رم آن‌ها در فهرستی که این پایگاه منتشر کرد، 4 گیگابایت گزارش‌شده بود. این مقدار رم در کنار پردازنده A10X نشان‌دهنده قدرت پردازش قابل‌توجه این دو آیپد پرو تازه اپل است. گوشی‌های بسیاری وجود دارند که قرار است با 6 یا 8 گیگابایت رم وارد بازار شوند اما قدرت پردازش تراشه‌های آن‌ها با تراشه‌های اپل اصلا قابل‌مقایسه نیست.

image

آیپد‌های اپل که با قیمت 329 دلار به فروش می‌رسند، در حال حاضر رضایت کاربران بسیاری را جلب کرده‌اند. انتظار می‌رود که این آیپد پروهای تازه با قیمتی حدود 650 دلار و بیشتر وارد بازار شوند و سخت‌افزار قوی به‌تنهایی نمی‌تواند این قیمت را برای مشتریان اپل توجیه کند. در حال حاضر فروش تبلت در بازار خیلی کمتر گوشی‌های هوشمند است و حتی ممکن است تنها حرفه‌ای‌ها و طراحان از آیپد پروهای تازه استقبال کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)