خانهاخبار
آیا وان‌پلاس 5 ، میزبان حافظه فلش UFS خواهد بود؟

آیا وان‌پلاس 5 ، میزبان حافظه فلش UFS خواهد بود؟

با اینکه چند روز بیشتر به رونمایی وان‌پلاس 5 باقی نمانده، این محصول هنوز از گمانه‌زنی تحلیل‌گران در امان نیست و همچنان بحث بر سر قطعات سخت‌افزاریش داغ است.
۱۳۹۶/۳/۲۵

لیو ژوهو (در رسانه های انگلیسی به Pete Lau مشهور است)، مدیر اجرایی و از بنیانگذاران وان پلاس، در پستی که در وبسایت Weibo منتشر شد، از حافظه فوق سریع UFS برای گوشی وان‌پلاس 5 خبر داد. وی در ادامه افزود، حافظه یو اف اس، نزد پرچمداران هوشمند دنیا از محبوب‌ترین تکنولوژی‌های ذخیره اطلاعات به شمار می‌رود. لیو ژوهو، در استفاده از حافظه یو اف اس برای گوشی وان‌پلاس 5، به وضوح سخنی به میان نیاورده، به علاوه، هنوز مشخص نیست که این گوشی از حافظه داخلی و یو اف اس در کنار هم بهره می‌جوید یا خیر.

تحلیل‌گران معتقدند در صورت افزایش قیمت وان‌پلاس 5، ‎ احتمال استفاده از یو اف اس 2.1 در این گوشی قوت می‌گیرد. حافظه یو اف اس برتری‌های زیادی نسبت به حافظه‎های مورد استفاده کنونی دارد از جمله باید به سرعت بالا و امکان نوشتن و خواندن به صورت همزمان، اشاره داشت. گفتنی است، این قابلیت‌ها در حافظه داخلی eMMC مشاهده نمی‌شود.

به اعتقاد تحلیل‌گران، وان پلاس 5 با دو روز تاخیر و در روز بیستم ژوئن رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 835 و دوربین دوگانه اصلی در این گوشی به‌کار گرفته شود. شرکت وان‌پلاس مدعی است که یکی از دوربین‌های اصلی عکس‌ها را به شکل سیاه و سفید ثبت می‌نماید. به نظر می‌رسد حسگر سیاه و سفید، برای افزایش فوکوس و وضوح تصویر، به خدمت گرفته شده است. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)