خانهاخبار
تماشا کنید: گیم‌پلی Spider Man برای PS4

تماشا کنید: گیم‌پلی Spider Man برای PS4

شرکت سونی در کنفرانس E3 2017 جزئیات بیشتری از بازی محبوب و اکشن Spider Man که انحصاراً برای PS4 در حال تولید است را فاش کرد. در این کنفرانس تریلر و بخشی از گیم‌پلی این بازی به نمایش درآمد که تا این لحظه توانسته است نظرات مثبت منتقدان زیادی را معطوف خود کند.
۱۳۹۶/۳/۲۴

بازی مرد عنکبوتی (Spider Man) ساخته استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) – که آن را پیش‌تر بخاطر عرضه عناوین Ratchet & Clank می‌شناسیم – درسال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. اما طی کنفرانس E3 2017 شرکت سونی اقدام به معرفی بازی و پخش تریلر و گیم‌پلی بازی برای حاضرین نمود. عنوان Spider-Man شما را درنقش قهرمانی محبوب و در داستانی کاملا جدید قرار می‌دهد که از فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming که ماه آینده اکران می‌شود، کاملا جدا خواهد بود. داستان بازی درمورد زمانی است که پیتر پارکر شخصیت اصلی این بازی در مبارزه با جرم و جنایت‌های اتفاق افتاده در نیویورک بسیار حرفه‌ای‌تر و با تجربه‌ شده است.

طبق ویدئوی منتشر شده وقایع بازی در شهر بزرگ منتهن یکی از بخش‌های پنج‌گانه نیویورک اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید آزادانه به هرطرف که می‌خواهید بروید.

کارگردان خلاق این بازی می‌گوید: بازی جدید مردعنکبوتی با این هدف که «هیچ مانعی نباید بر سر راه بازیکنان قرار گیرد» کار ساخت خود را آغاز کرد همچنین از فوت و فن‌های ورزش مهیج پارکور و آکروباتیک نیز در این بازی استفاده شده است تا بازیکنی که به جای شخصیت اصلی بازی می‌کند بتواند با هرموقعیتی سازگار شده و به هر جایی که می‌خواهد سرک بکشد.

Spider Man جدید شامل مجموعه‌ای از نبردهای زمینی و هوایی، تار اندازی (پرتاب تار)، محیط‌های مختلف موجود در بازی و حتی ابزارهایی می‌شود که این حس را به شما القا کند که درمیادین نبرد واقعی بوده و از هرچیز و هر امکانی میتوانید برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید.

دراین بازی حالا «پیتر پارکر» معروف ۲۳ ساله شده است و از زمان تبدیل شدنش به «مرد عنکبوتی» مدتی می‌گذرد. حالا او حرفه‌ای تر و باتجربه‌تر از قبل شده است و در انجام حرکات آکروباتیک و پارکور مهارت فراوانی پیدا کرده است. «پیتر پارکر» فعلی به نسبت قبل به درجه‌ای بالا از تسلط و مهارت رسیده است. ضمن اینکه او علاوه بر اینکه باید با دشمنان خود مبارزه کند سرگرم کش و قوس‌های زندگی شخصی خود نیز هست،و تمام تلاش خود را می‌کند که نظم زندگی خود را حفظ کند.

پیتر پارکر حالا  به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و مشغول به کار شده است. همه اینها بخشی از داستان بازی هستند. داستان Spider-Man درمورد مردی در پشت نقاب است، او به همان اندازه که به زندگی شخصی خود می‌پردازد، چه در داستان و چه در گیم‌پلی بازی بدنبال کسب تجربه‌های بیشتر است. از حرکات پارکور گرفته تا گشت و گذار در محیط اطراف و مبارزات هیجان انگیز همه باعث شده تا این عنوان شبیه به هیچ یک نسخه‌های قبلی اسپایدرمن که تاکنون تجربه کرده‌اید، نباشد.

تریلر پخش شده درجریان کنفرانس سونی مراحل اولیه بازی را نمایش می‌دهد. اسپایدرمن دشمنی را از پا درآورده و گروهی جدید بر سر راه وی قرار می‌گیرند. براساس اعلام سازندگان بازی، این عنوان هیچ ارتباطی با فیلم‌سینمایی Spider-Man: Homecoming که ماه آینده اکران خوهد شد ندارد.

شایان‌ذکر است تریلر و گیم‌پلی بازی که در طول کنفرانس سونی در برابر چشم حاضران پخش شد بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و با رزولوشن 4K به اجرا درآمده بود و حضار داخل سالن مراسم E3 نیز قادر بودند تا بازی را به‌صورت HDR مشاهده کنند.

این بازی در سال 2018 برای دستگاه‌های PS4 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده در جریان کنفرانس E3 2017 شرکت سونی را مشاهده کنید:

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

منطق

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
میخاستم ایکس باکس بخرم چون واقعا دوستش داشتم. ولی واقعا ما کنسول رو برای چی میخریم؟؟ اول بازی دوم بازی سوم بازی زنده باد سونی ps4