خانهاخبار
رندرهای جدید اوپو Find 9 با کلید فیزیکی و کوچک هوم

رندرهای جدید اوپو Find 9 با کلید فیزیکی و کوچک هوم

رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند اوپو Find 9 منتشر شده است که نمایشگر بدون حاشیه و کلید فیزیکی هوم را نمایش می‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۲۲

دو رندر جدید از یک گوشی هوشمند در فضای وب منتشر شده که گفته می‌شود نشانگر محصول آینده اوپو یعنی Find 9 است. حاشیه‌های این گوشی در بالا و پایین بسیار کم هستند و در کناره گوشی تقریبا حاشیه‌ای وجود ندارد. حتی به نظر می‌رسد که نمایشگر این گوشی در دو طرف خمیده باشد ولی اثبات این موضوع با توجه به زوایه تصویر دشوار است.

برخلاف تصاویر قبلی، رندرهای جدید خبر از حضور کلید فیزیکی هوم می‌دهند که البته بسیار کوچک است و شاید بتوان گفت که فضای اضافی را به خود اختصاص نداده است. احتمالا سنسور اثر انگشت هم در همین کلید جای می‌گیرد اما این نگرانی وجود دارد که آیا ابعاد و شکل این کلید برای استفاده روزانه و مدام مناسب است یا خیر. اطلاعات به دست آمده از شایعات قبلی درباره Find 9 استفاده از اسنپدراگون 653 را تایید می‌کنند. این پردازنده سال گذشته در کنار اسنپدراگون 427 و 626 رونمایی شد.

image

گفته می‌شود که این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق درگاه کارت حافظه قابل ارتقا است. دوربین آن 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم 16 مگاپیکسلی است و نیروی آن هم از طریق باتری بزرگ و غیر قابل تعویض 4100 میلی آمپری تامین می‌شود.

ظاهرا این کمپانی چینی قصد دارد نسخه قدرتمندتری از Find 9 با پردازنده اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه دخلی معرفی کند. اوپو Find 9 در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Arash

۱۳۹۶/۳/۲۲
بالاخره بعد از سه سال و نیم داره پرچمدار میده???