خانهاخبار
احتمال رونمایی از Moto X4 در 9 تیر

احتمال رونمایی از Moto X4 در 9 تیر

به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد از گوشی هوشمند Moto X4 در تاریخ 9 تیر رونمایی کند و این محصول میان رده را با مشخصات قابل توجه راهی بازار نماید.
۱۳۹۶/۳/۲۲

هفته گذشته یکی از اینسایدرها می‌گوید که گوشی هوشمند Moto X4 در تاریخ 9 تیر معرفی خواهد شد و برخی از مشخصات آن را برشمرد از جمله دوربین دوگانه، گواهی IP 68 و بدنه شیشه‌ای. منبع دیگری هم این اطلاعات را تایید کرد و اضافه کرد که پردازنده به کار رفته در این گوشی از نوع اسنپدراگون 660 خواهد بود. از دیگر مشخصات Moto X4 می‌توانیم به درگاه USB Type-C، شارژ سریع نسخه 3.0 کوالکام و باتری 3800 میلی آمپری غیر قابل تعویض اشاره کنیم.

image

به گفته این اینسایدر قیمت Moto X4 در کشور هند معادل 325 دلار خواهد بود که البته احتمالا در کشورهای دیگر کمی بیشتر از این است. با توجه به اینکه بدنه این گوشی از جنس شیشه است، احتمالا تکنولوژی شارژ بدون سیم هم در آن حضور خواهد داشت که البته این مورد هنوز تایید نشده است. بر اساس شایعات قبلی گوشی هوشمند جدید لنوو با 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و حافظه آن از طریق درگاه کارت حافظه تا 256 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. البته درگاه کارت حافظه از نوع هیبریدی است و می‌توان از آن به عنوان جای سیم کارت دوم هم استفاده نمود.

مشخصات اعلام شده از سوی این اینسایدر به نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ‌دی و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگ f/1.7 و f/2.2 اشاره دارد و فلاش LED هم در کنار این دو لنز قرار خواهد گرفت. NFC و تاچ آیدی هم مطابق معمول از ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)