خانهاخبار
معرفی 6 بازی هیجان‌انگیز اندروید با قابلیت بازی آفلاین

معرفی 6 بازی هیجان‌انگیز اندروید با قابلیت بازی آفلاین

اگر شما هم به دنبال چند بازی هیجان‌انگیز می‌گردید که پس از دانلود و نصب بر روی دستگاه هوشمند اندرویدی‌تان دیگر نیازی به اینترنت نداشته باشد و بتوانید در هرجایی که باشید بدون صرف هزینه اینترنت از انجام یک بازی هیجان‌انگیز لذت ببرید؛ ادامه این مقاله را دنبال کنید.
۱۳۹۶/۳/۲۳

بازی‌های تلفن‌های همراه در طول زمان تکامل زیادی پیداکرده یافته، به‌طوری که در حال حاضر دیگر یک تلفن همراه تنها وسیله‌ای برای ارتباط تلفنی محسوب نمی‌شود بلکه تلفن‌های همراه تبدیل به یکی از سخت‌افزارهای مهم برای بازی‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز شده‌اند.

حالا بازی‌های موبایلی در گوشی‌های هوشمند با گرافیک‌های خیره‌کننده و گیم پلی هیجان‌انگیز و امکاناتی همچون چند نفره بازی کردن و یا بازی‌هایی که به‌صورت آنلاین و با استفاده از اینترنت می‌توانید با دوستان خود که در کشورهای دیگر نیز بازی کنید.

اگرچه در حال حاضر بازی‌های آنلاین، جزء بازی‌های پرطرفدار در بین اکثر بازی‌خورهای موبایلی محسوب می‌شود با این وجود هیچ گاه نمی‌شود از بازی‌های آفلاین که نیازی به اینترنت ندارند گذشت. چراکه این بازی‌ها را در هر موقعیتی که به گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید می‌توانید اجرا کنید و دیگر نیازمند اتصال به اینترنت در هنگام اجرای بازی نیستید. خصوصاً اینکه ممکن است درجایی باشید که به اینترنت دسترسی نداشته باشید و یا می‌خواهید در حجم بسته اینترنتی خود صرفه‌جویی کنید.

در ادامه به معرفی 6 بازی پرطرفدار در گوگل‌پلی می‌پردازیم که به‌صورت آفلاین اجرا می‌شوند و با گرافیک خیره‌کننده و داستان و گیم‌پلی عالی که دارند، توانسته‌اند نظر مثبت کاربران زیادی در دنیا را جلب کنند.

1. Assasins Creed Pirates

image

بازی Assassin’s Creed Pirates یک بازی فوق‌العاده زیبا با گرافیکی خیره‌کننده و خارق‌العاده در سبک بازی‌های اکشن و محصولی از کمپانی بازی‌سازی «یوبی سافت» است

در این بازی شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی یعنی Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت و باید برای به دست آوردن گنجینه‌های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید.

یکی از نکته‌های جالب این بازی وجود شخصیت‌هایی است که در دیگر بازی‌های یوبی سافت مشاهده‌ شده‌اند.

در این بازی شما در نقش کاراکتری به نام Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت که یک دزد دریایی معروف است و علاقه‌مند به غارت کشتی‌های مختلف است تا بتواند ثروت‌های زیادی را به دست بیاورد. بدون شک تا به حال کمتر شاهد عرضه چنین بازی با گیم پلی که در آن در نقش یک دزد دریایی قرار بگیرید، بوده‌ایم اما بااین‌حال ظاهراً یوبی سافت در این زمینه نیز پیش‌قدم شده است تا یک بازی در سبک دزد دریایی با گیم پلی جذاب عرضه کند.

در بازی Assassin’s Creed Pirates اکثر وقایع از داخل کشتی دنبال می‌شود و شما وقایع مختلف را از منظره کشتی مشاهده می‌کنید. در این بازی امکان استخدام خدمه نیز وجود دارد اما شما می‌توانید با در دست گرفتن سکان کشتی را هدایت کنید و به سمت‌هایی که می‌خواهید بروید. از روی نقشه می‌توانید محل کشتی‌های دیگر را بفهمید و به آن‌ها حمله کنید.

اما همیشه مراقب باشید و سعی کنید به کشتی‌هایی حمله کنید که مطمئن هستید می‌توانید آن‌ها را نابود کنید. در Assassin’s Creed Pirates امکان حمله کردن برخی از کشتی‌ها را نخواهید داشت. قابلیت باز کردن و بستن و هدایت کردن کشتی با استفاده از بادبان نیز برای کاربران فراهم‌شده است تا بازی هرچه بیشتر واقعی‌تر نشان داده شود. درجایی که می‌خواهید جنگ را شروع کنید می‌توانید لنگر کشتی را پایین انداخته و آن را برای حمله کردن، درجایی ثابت قرار دهید.

اکثر ابزارهای جنگی که در این بازی استفاده می‌شود توپ‌های جنگی هستند که در داخل بازی وجود دارند اما بااین‌حال شاهد ابزارهای دیگری نیز خواهید بود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. قابلیت هدف‌گیری در این بازی قرار داده‌شده است و شما می‌توانید به‌سادگی همان مکانی را که مدنظر دارید هدف بگیرید و نابود کنید. قابلیت ارتقاءدادن کشتی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید باقدرت بیشتری بازی را پیش ببرید و همچنین از امکاناتی که به آن اضافه می‌شود نیز استفاده کنید.

گرافیک واقع‌گرایانه بازی Assassin’s Creed Pirates باعث شده است تا شما یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های سبک اکشن را در نقش دزد دریایی، درگوشی خود انجام دهید. گرافیک خیره‌کننده‌ی بازی، کیفیت صداگذاری حرفه‌ای و مأموریت‌هایی واقعاً شگفت‌انگیز همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا تجربه‌ی بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی اکشن را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی‌تان تجربه کنید.

جالب است بدانید بازی Assassin’s Creed Pirates تا این لحظه نزدیک به 50 میلیون بار! از گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته امتیاز عالی 4/4 از 5 را کسب کند.

image

 

2. SBK16

image

SBK16 یک بازی موتورسواری از استودیوی بازی‌سازی Digital Tales S.r.l است.

در SBK16 شما می‌توانید باسلیقه‌ی خود، موتورهای سنگین منحصربه‌فردی از شرکت‌های Aprilia، کاوازاکی، BMW، هوندا، Ducati، یاماها، MV Agusta و … را انتخاب کنید و به موتورسواری در خیابان‌های مختلف و متنوع مشغول شوید! با سوارشدن بر موتور کورسی خود، در رقابت‌های بسیار چالشی و هیجان‌انگیز به رقابت در برابر حریفان قدرتمند و معروفی خواهید پرداخت و می‌بایست در آن، تمام هنرهای موتورسواری خود را به نمایش بگذارید و جایزه دریافت کنید. SBK16 دارای گرافیک واقع‌گرایانه‌ی سه‌بعدی با جلوه‌های نوری پویا است و شما 9 گزینه‌ی مختلف برای کنترل بازی در اختیاردارید، ازجمله استفاده از حرکت دادن دستگاه و استفاده از جوی استیک مجازی!

موتورسواری در 13 مسیر از 4 قاره دنیا ازجمله Lausitz اروپا، 4 حالت موتورسواری: Championship، Quick Race، Time Attack و Test Ride، پخش موسیقی‌های هیجان‌انگیز در حین موتورسواری و گرافیک کنسول مانند باکیفیت بالا و واقع‌گرایانه از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی هیجان‌انگیز است.

شبیه‌سازی بازی در سطح بالایی قرار دارد، جزییات بسیار بالای مسیرها و موتورسیکلت‌های حاضر، شبیه‌سازی عالی سایه‌ها و فیزیک واقعی شمارا به ادامه هر چه بیشتر آن تشویق کرده و برای مدت‌ها مجذوب خود خواهد کرد. برای سرگرمی بیشتر انواع حالت‌های مختلفی نیز برای بازی کردن در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید بنا به علاقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب نموده و مهارت خود در موتورسواری را محک بزنید.

بازی SBK16 Official Mobile Game با به چالش کشیدن مهارت‌های موتورسواری و قوانین فیزیکی واقع‌گرای حاکم در مراحل مختلف تجربه جدید را از آن بازیکن می‌کند و حس واقعی یک پیست مسابقه را القا می‌سازد.

بازی SBK16 Official Mobile Game تا این لحظه نزدیک به 5 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته امتیاز 4/3 از 5 را کسب کند.

image

 

 3. Beach Buggy Racing

image

Beach Buggy Racing یک بازی ماشین‌سواری جذاب و به سبک بازی خاطره‌انگیز «کراش» است که توسط استودیوی بازی‌سازی Vector Unit برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی آماده‌شده است. در این بازی زیبا شما برای برنده شدن راه سختی در پیش دارید و باید در پیچ‌وخم‌های مسیر با منحرف کردن ماشین خود، رقیبان را از جاده خارج کرده و برای این کار جتی می‌توانید از مواد منفجره و ابزار گوناگون استفاده نمایید.

در دل این جزیره گرم و مرموز گردش کنید و از دیدن موارد گوناگون نظیر غارها، پوشش‌های گیاهی زیبا، خرچنگ‌ها و هیولاهای غول‌پیکر، معابد و آتش‌فشان‌ها در طول بازی لذت ببرید.

در این بازی شما باید با رقبایی که هرکدام شخصیت و توانایی متفاوتی دارند در مسیرهای متنوع به مسابقه بپردازید. نکته جالبی که درباره این بازی می‌توان به آن اشاره کرد امکان استفاده از عناصر مختلف برای تقویت خود و همچنین از میدان بدر کردن رقباست، درست همانند بازی معروف کراش که سال‌ها پیش برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشرشده بود.

مکان مسابقه در یک جزیره‌ی گرمسیری مرموز است و برای دست‌یابی به ماشین‌های جدید باید در طول مسیر سکه‌ها را جمع‌آوری کنید. با افزایش سکه‌ها قادرید که علاوه بر ارتقا دادن اتومبیل خود و باز کردن ماشین‌هایی بهتر و حرفه‌ای‌تر؛ شخصیت‌های جدیدی را به بازی بیاورید تا هیجان چند برابر شود.

در مسیر بازی Beach Buggy Racing با انواع چالش‌های متعدد همچون غلبه بر خورشید، باتلاق، غارهای تاریک و همچنین فوران آتش‌فشان روبرو خواهید شد که باید به‌سلامت از آن‌ها عبور کنید. علاوه بر همه‌ی این‌ها، با امکان اتصال انواع مختلف اسلحه بر روی ماشین‌، هیجان بازی بیش‌ازپیش خواهد شد و ساعت‌ها شمارا به خود مشغول خواهد کرد.

بازی Beach Buggy Racing تا این لحظه نزدیک به 50 میلیون بار! از گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته امتیاز عالی 4/4 از 5 را کسب کند.

image

 

 4. Asphalt 8: Airborne

image

سری بازی‌های Asphalt شرکت Gameloft را می‌توان ازجمله محبوب‌ترین بازی‌های سیستم‌عامل‌های موبایلی دانست. محبوبیت این دسته از این بازی‌ها به‌قدری بالاست که حتی می‌توان آن‌ها را با بازی‌های پرطرفدار کنسول‌های بازی مقایسه کرد. قسمت هشتم از سری بازی‌های آسفالت یعنی Asphalt 8 Airborne را می‌توان یکی از بهترین قسمت‌ها از سری بازی‌های آسفالت دانست. گیم پلی بهبودیافته، افزایش جزئیات گرافیکی و محتوای کامل‌تر نسبت به قسمت‌های پیشین ازجمله پیشرفت‌های این قسمت است.

بازی آسفالت 8 یک بازی بسیار گرافیکی، سرگرم‌کننده، مهیج و پرتنش است که توسط شرکت فرانسوی Gameloft به‌صورت رایگان برای سیستم‌عامل‌های Android و iOS عرضه‌شده است. بین این‌همه بازی مسابقه‌ای، هرکدام به دنبال جذب هواداران بیشتری هستند و برای رسیدن به این هدف از عناصر اختصاصی برای بهتر کردن محصول خود استفاده کرده‌اند.

آسفالت 8 یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای بازیکنان است چراکه دارای ویژگی‌های بسیار حرفه‌ای است. در بازی آسفالت 8 که عنوان آن Airborne یا هوابرد است، شما قادر به انجام حرکات دیدنی زیادی هستید که عنوان این بازی را ثابت می‌کنند. مثل انجام پرش‌های بلند، انجام حرکات چرخشی، کشیدن دریفت های زیبا و … که هرکدام به کسب نیترو و امتیاز برای شما کمک می‌کنند.

این بازی دارای زدوخوردهای زیادی است. شما با کوبیدن خودروی خود به حریف‌های دیگر می‌توانید آن‌ها را کرش کرده و امتیاز ویژه‌ای کسب کنید.

چندین سبک بازی مختلف در آسفالت 8 دیده می‌شود. می‌توانید به‌صورت معمول در مسابقات عادی شرکت کنید و یا اینکه یک Career ایجاد کرده و بخش مرحله‌ای بازی را پشت سر بگذارید. در این بازی بیش از 95 خودروی اسپرت از قدرتمندترین ماشین‌های اسپرت جهان وجود دارند. هر ماشین در کلاس خاص خود قرار داده‌شده است. همچنین وجود ده‌ها نقشه مختلف در کشورهای مختلف نیز ازجمله مزایای دیگر این بازی است. شبیه‌سازی حرفه‌ای محیط شهرهای معروف مثل لندن، پاریس، توکیو و … باعث شده است تا این بازی هر چه بیشتر ازلحاظ طراحی و محتوا قدرتمند باشد.

در آسفالت ۸ همانند نسخه‌های پیشین شما به مسابقات مختلفی می‌پردازید که در هر یک می‌توانید با کسب رتبه و امتیاز بالا اتومبیل دلخواه خود را خریداری نموده و آن را مطابق میل تقویت کنید. همچنین می‌توانید با انجام حرکات نمایشی نظیر دریفت کشی و رانندگی خطرناک با سبقت‌های نزدیک پول بیشتری را کسب کرده و نیتروی خود را افزایش دهید.۳ مرحله نیترو بسته به حجم نیترو در خودروی شما ذخیره می‌شود که با داشتن آخرین سطح از نیترو یعنی سوپر پاور، صفحه‌نمایش شما به رنگ آبی درآمده و مسیر پیش رو تیره می‌شود.

گرافیک و گیم پلی بازی بسیار چشم‌گیری بوده و ذکر دقیق جزئیات و فیزیک واقع‌گرایانه در بازی کاملاً مشهود است.
البته از نورپردازی و سایه‌پردازی این بازی نمی‌توان چشم پوشید به‌طوری‌که درصحنه‌های مختلف بسیار چشم‌نواز است.

حتما بربیتان جالب خواهد بود که بدانید بازی Asphalt 8: Airborne تا این لحظه نزدیک به 500 میلیون بار! از گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته امتیاز بسیارعالی 4/5 از 5 را کسب کند.

image

 

 5. Gangstar Vegas

image

Gangstar Vegas یک بازی فوق‌العاده زیبا و هیجان‌آور دیگر از استودیوی بازی‌سازی Gameloft است.

 اگر از طرفداران بازی‌های GTA باشید قطعاً این بازی نیز برایتان بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. در این بازی می‌توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام مأموریت‌های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه‌های دیگر بازی‌های گیم لافت ظاهرشده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه‌شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 80 مأموریت چالش‌برانگیز را شامل می‌شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین‌برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین‌های آخرین‌مدل در لاس‌وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید!

خود را برای سفری خطرناک آماده کنید! در این بازی شما نقش یک قهرمان هنرهای رزمی را بازی می‌کنید که برنامه‌های فرانک ولیانو را - که رئیس مافیاست - به هم می‌ریزید! همه شهر به دنبال شما هستند، بنابراین برای دفاع از خود باید همیشه اسلحه خود را آماده و پر نگه‌داشته و با مافیا مبارزه کنید.

داستان بازی در شهر Las Vegas اتفاق می‌افتد. شهری که مقر اصلی قماربازان جهان است و کازینوهای آن در جهان مشهور است!

در بازی Gangstar Vegas شما در شهر لاس‌وگاس توسط گروه مافیا، دست به بیش از 80 مأموریت مختلف و خطرناک می‌زنید و در این راه باید تمامی کسانی را که مخالف کارهایتان می‌شوند را از بین ببرید و تمامی مأموریت‌های خود را با سرقت کردن ماشین‌های مختلف به پایان برسانید. بازی گانگستر وگاس دارای سلاح‌های مختلف و قدرتمندی است و شما باید به‌وسیله حرکات تاکتیکی و سلاح‌های قدرتمند خود تمامی دشمنان را از بین ببرید.

در بازی Gangstar Vegas شما باید از طریق سوم شخص در شهرها با استفاده از ماشین‌های آخرین سیستم تمامی مأموریت‌های خود را به پایان برسانید

اگر به دنبال یک بازی تیراندازی، اکشن، مافیایی و گانگستری هستید حتماً Gangstar Vegas 3.1.0r را هم تجربه کنید. این بازی شاهکار دیگری از کمپانی گیم لافت است که از نکات جالب آن می‌توان به گرافیک بالا، صحنه‌های اکشن جذاب و رانندگی با خودروهای مختلف اشاره کرد.

بازی Gangstar Vegas - mafia game  تا این لحظه نزدیک به 50 میلیون بار! از گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته امتیاز عالی 4/4 از 5 را کسب کند.

image

 

6- Sniper X

image

بازی‌های سبک تک تیراندازی سالهاست که در میان کاربران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. شاید دلیل این امر نیز دقت خاصی است که باید بازیکن در هنگام انجام این بازی‌ها داشته باشد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان بازی‌های پرتنش تک تیراندازی هستید توصیه می‌کنیم بازی اکشن و جذاب SNIPER X FEAT JASON STATHAM را از دست ندهید. در این بازی کنترل بازیگر معروف فیلم‌های هالیوودی یعنی «جیسون استتهام» را بر عهده خواهید داشت و وظیفه شما نابود کردن دشمنان و تروریست‌ها است؛ زیرا نیروهای معمولی قادر به از بین بردن آن‌ها نیستند و شما به‌عنوان یک نیروی نخبه باید برای بازگرداندن آرامش به کشورهای درگیر تلاش کنید. بازی دارای انواع و اقسام سلاح‌های تک‌تیراندازهاست که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دشمنان را یکی پس از دیگری و در سکوت کامل نابود سازید. بازی اسنایپر ایکس دارای گرافیکی زیبا و محیطی کاملاً 3 بعدی است که به‌هیچ‌وجه با حجم آن مطابقت ندارد و قطعاً گرافیک بالای آن در مقابل حجم بسیار پایین بازی شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

در این بازی هدف‌هایی برای شما مشخص‌شده است که باید بتوانید آن‌ها را نابود کنید. این هدف‌ها شامل افراد مختلف نظامی و حتی ماشین و وسایل جنگی آن‌ها است. شما درجایی قرار دارید که توسط نیروهای دشمن دیده نشوید. همین نکته نیز می‌تواند به‌عنوان رمز موفقیت شما به‌حساب بیاید اما توجه داشته باشید که نباید با تیراندازی اشتباه جای خودتان را لو بدهید، چراکه نیروهای نظامی مقابل شما نیز دارای اسلحه بوده و با کوچک‌ترین اشتباه شما به سمتتان تیراندازی خواهند کرد تا نابودتان کنند.

مأموریت‌های شما در این بازی در مکان‌هایی متفاوت انجام خواهد شد؛ از جنگل‌های پر شاخه و درخت گرفته تا بیابان‌هایی که به‌جز هدف‌های موردنظر چیزی در آن دیده نمی‌شود. در این بازی شاهد سلاح‌های مخصوص تک تیراندازی خواهید بود که می‌توانید از این سلاح‌ها برای شلیک به سمت هدف‌هایتان استفاده کنید. امکان ارتقاءدادن سلاح‌ها در طول بازی وجود دارد. البته توجه داشته باشید که میزان مهمات شما برای سلاح‌ها محدود است و باید بتوانید با مهماتی که دارید مأموریت خود را در هر مرحله به‌صورت کامل پیش ببرید.

لذت بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که روی سر آخرین دشمن خود نشانه‌گیری کرده‌اید. با شلیک گلوله به آخرین دشمن حاضر در میدان، دوربین بازی از روی سلاح برداشته می‌شود و نمایی از آخرین گلوله شلیک‌شده توسط شما تا لحظه برخورد با حرکت آهسته به نمایش گذاشته می‌شود.

صدای خسته و گرفته جیسون استاتهام در تک‌تک لحظات بازی لذت بازی را دوچندان می‌کند. همان‌طور که گفته شد بازی در کنار گرافیک بسیار قدرتمند خود، تنها ۵۰ مگابایت از حافظه گوشی هوشمند شمارا به خود اختصاص می‌دهد و دیگر نیازی به دریافت دیتای اضافی نیست. در پایان باید گفت، Sniper X از گرافیکی قدرتمند، صداگذاری جذاب و گیم‌پلی درگیر کننده و سریع بهره می‌برد و اگر جزء آن دسته افرادی هستید که از بازی‌های تک‌تیر‌اندازی لذت می‌برید، باید بگوییم که Sniper X یکی از بهترین پیشنهاد‌های ممکن برای شما است تا هیجان شمارا در یک بازی موبایلی به بالاترین حد ممکن برساند.

بازی SNIPER X WITH JASON STATHAM تا این لحظه نزدیک به 10 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته امتیاز عالی 4/4 از 5 را کسب  کند.

image

 

در این مقاله به معرفی 6 بازی هیجان‌انگیز و مهیج برای اندروید پرداختیم تا بدون نیاز به اینترنت در هرجایی که باشید بتوانید با گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی‌تان هیجان خود را به چالش بکشید.
فکر می‌کنید جای کدام بازی یا بازی‌ها در این مقاله خالی بود؟ آن‌ها را در بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگران خوانندگان به اشتراک بگذارید

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

sara

۱۴۰۰/۵/۸
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/movies/

دانلود

۱۳۹۸/۳/۱۶
همه بازیاتوم به جز دو تاش بدن

دانلود

۱۳۹۸/۳/۱۶
همه چیز ش بدهش

Alireza

۱۳۹۷/۱/۲۳
لطفا مطلبی رو که من قبلا فرستادم رو مطالعه کنید تا بتونید تمام بازی ها رو از پلی استور به راحتی تمام دانلود کنید .موفق باشید

Alireza

۱۳۹۷/۱/۲۳
به نام خدا.......میخواستم عارض شم اندروید در دانلود بازی های اندروید هیچ محدودیتی نداره و خیلی راحت خیلی راحت میشه این محدودیت دانلود بازی رو از بین برد..... مثلا دانلود از پلی استور. فقط کافیه یه vpnنصب کنید و وارد اطلاعات پلی استور شوید داده های برنامه را پاک کنید.سپس vpnرا روشن کنید و وارد برنامه پلی استور شوید وهمینطور که مشاهده میکنید تمام بازی هایی که مجاز نبودند مجاز میشوند وقابل دانلود.....به همین سادگی .اینم از بین بردن محدودیت برنامه پلی استور.....امید وارم که این مطلب به دردتون بخوره که انقدر راجب گوشی های اندروید بد نگید .ممنون???☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️