خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری Pixel XL 2 گوگل لو رفت

مشخصات سخت‌افزاری Pixel XL 2 گوگل لو رفت

پیکسل ایکس ال 2 گوگل مراحل پایانی آماده سازی خود را می‌گذراند و اکنون بخشی از اطلاعاتش از بنچمارک GFX لو رفته است.
۱۳۹۶/۳/۲۰

گوشی‌های متعددی پیش از عرضه رسمی اطلاعاتشات از طریق بنچمارک‌های مختلف لو می‌رود و این‌بار نوبت به پیکسل ایکس ال 2 گوگل است که سروکله‌اش در بنچمارک GFXBench پیدا شود. همانطور می‌دانید این گوشی نسل جدید پیکسل ایکس ال گوگل است که سال گذشته (2016) روانه بازار شد.

پرچمدارهای جدید گوگل احتمالا همچون نسخه قبلی خود، در فصل پاییز معرفی خواهند شد و ممکن است این بار نسخه سومی نیز برای این گوشی‌ها در کار باشد. پیشتر گفته می‌شد گوشی‌های گوگل تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام را روی خود دارند و حالا نتایج بنچمارک این خبر را تایید می‌کند.

image

از نتایج به دست آمده از بنچ مارک GFX می فهمیم که صفحه نمایش نسل جدید پیکسل ایکس ال کمی بزرگتر از نسل قبلی است. رزولوشن این گوشی 2560 در 1440 (QHD) است و اندازه نمایشگر آن 5.7 اینچی است. با این اندازه‌ها دیگر به نظر می‌رسد نسل جدید را باید یک فبلت بنامیم. امیدواریم اچ تی سی و گوگل فکری برای حذف حاشه‌های کنار صفحه نمایش کرده باشند و همین امر باعث بزرگ شدن نمایشگر شده باشد تا شاهد بزرگ شدن اندازه گوشی نباشیم.

سایر مشخصات پیکسل ایکس ال 2 به نظر بسیار شبیه به نسل قبلی است؛ 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی. نسخه فعلی گوشی اندروید 7.1.1 را روی خود دارد اما نسخه اصلی با اندروید 8 گوگل عرضه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)