خانهاخبار
آیا سنسور اثر انگشت نوت 8 در پنل پشتی تعبیه می‌شود؟

آیا سنسور اثر انگشت نوت 8 در پنل پشتی تعبیه می‌شود؟

یکی از تکنولوژی های جدید و پرطرفدار این روزها، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. انتظار داشتیم پس از ناکامی اس 8 در این مورد، نوت 8 را با این تکنولوژی ببینیم اما از قرار معلوم حسگر اثر انگشت این گوشی هم در زیر صفحه نمایش قرار نمی‌گیرد.
۱۳۹۶/۳/۲۰

 کمپانی سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 را در حالی عرضه کرد که حسگر اثرانگشت آن برخلاف انتظارها در پنل پشتی تعبیه‌شده بود. از قرار معلوم دست‌وپنجه نرم کردن با تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش برای این کمپانی کمی سخت به نظر می‌رسد چراکه شنیده‌ایم سامسونگ می‌خواهد از همان طراحی حسگر اثرانگشت در اس 8 برای نوت 8 هم استفاده کند.

image

برخی کارشناسان معتقدند سامسونگ مشکلی با ساخت و تعبیه این حسگر در زیر صفحه‌نمایش ندارد. یکی از مقامات این کمپانی کره‌ای گفته است که مشکل اصلی در اجرای این تکنولوژی، امنیت است. به بیان ساده وقتی کاربر انگشتش را روی این حسگر قرار می‌دهد، گوشی نمی‌تواند به‌درستی تشخیص دهد که آیا کاربر می‌خواهد گوشی را قفل کند یا در حال استفاده از گوشی به‌طورمعمول است.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر امسال معرفی شود. این گوشی احتمالا به دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش اینفینیتی مجهز است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۰
خوبه سامی این دکمه هوم بهمراه سنسور اثر انگشت رو زد وگرنه هنگ تی سی مونده بود چکار کنه البته غیر بنجول ساز تایوانی بقیه برند ها هم دارن از سامسونگ تقلید میکنن چون بهترین طرح ممکنه.اوج تقلید هنگ تی سی هم galaxy u ultra بود در هنگی ۱۰ وu11 هم شاهد این تقلید ناشیانه و زشت بودیم و احتمالا سال دیگه نامی ازش باقی نمیمونه.در پایان همون j1 mini سامسونگ سنسور هاش بهتر از پرچمدار هنگ تی سی کار میکنه اس۸ که بهترین گوشی تاریخه بماند

Alireza

۱۳۹۶/۳/۲۰
ما میخوایم بازش کنیم نمیخوایم که قفلش کنیم مگه رو دکمه پاور دست میزاریم تو گوشی قبلیا قفل میشه گوشی؟؟؟ واقعا بره پشت خیلی بد میشه من این همه منتظرش بودم ولی بره پشت نمیگیرمش منتظر نوت ۹ میشم خودم نوت ۵ دارم...

Samuel_09339434229

۱۳۹۶/۳/۲۰
صفحه نمایش Edge آسیب پذیر تر هست نسبت به نوع معمولی

فرهاد

۱۳۹۶/۳/۲۰
آخه جا نیست کنار اس ۸ رو ببین فقط اندازه یک دکمه باریک جا هست که نمیشه سنسور روش گذاشت.

علی

۱۳۹۶/۳/۲۰
خب بزارتش رو دکمه پاور