خانهاخبار
نسخه نهایی اندروید O برای گوشی‌های پیکسل، تیر ماه منتشر می‎شود

نسخه نهایی اندروید O برای گوشی‌های پیکسل، تیر ماه منتشر می‎شود

شرکت گوگل در حال‌حاضر، دو بیلد از سیستم‌عامل اندروید O را برای گوشی‎های پیکسل و نکسوس عرضه کرده است اما به‌نظر می‌رسد که نسخه نهایی این به‌روزرسانی در اواخر تابستان منتشر خواهد شد.
۱۳۹۶/۳/۱۷

معمولاً شرکت گوگل، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را در پاییز منتشر می‌کند اما آن‎طور که پیداست، امسال این شرکت تصمیم گرفته تا آپدیت اندروید O را برای گوشی‌های پیکسل به صورت رسمی در هفته اول یا دوم آگوست (دهه سوم تیر ماه) ارائه دهد.

به‌روزرسانی اندروید O به صورت OTA (مخفف عبارت over the air) برای گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر خواهد شد اما تمامی گوشی‌های نکسوس که به صورت رسمی به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید به‎روزرسانی می‌شود، این آپدیت را به فاصله زمانی بسیار کوتاه از گوشی‌های پیکسل دریافت خواهند کرد.

 با اینکه ادعا می‎شود که اطلاعات منتشر شده از یک منبع معتبر و قابل اعتماد به‌دست آمده است، هنوز نمی‌توان به زمان اعلام شده اتکا نمود زیرا به‌ صورت رسمی تایید نشده است؛ علاوه‎براین، احتمال دارد که به دلیل مشکلات پیش‌بینی‌ نشده در روزهای آخر بررسی این به‌روزرسانی، عرضه آن به تعویق بیافتد. به همین جهت، باید به گمانه‌زنی منتشر شده پیرامون زمان عرضه احتمالی نسخه نهایی به‎روزرسانی اندروید O با دیده شک و تردید نگریست.

در صورتی‎که گوگل برنامه‌ای برای عرضه آپدیت اندروید O در ماه آگوست داشته باشد، احتمالاً باید یک یا دو ماه پس از آن منتظر معرفی رسمی گوشی‌های این شرکت یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL باشیم. 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)