خانهاخبار
تماشا کنید: نگاهی نزدیک به آیپد پرو 10.5 اینچی اپل

تماشا کنید: نگاهی نزدیک به آیپد پرو 10.5 اینچی اپل

اپل در ویدئویی رسمی به معرفی برخی ویژگی‎های جذاب آیپدپروهای جدیدش پرداخته است. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۶/۳/۱۷
image

اپل با تولید آیپد پرو 10.5 اینچی و آیپدیت نسخه 12.9 اینچی سعی دارد روح تازه‌ای به کالبد این محصولات بدمد؛ محصولاتی که آینده خوبی پیش رو دارند. می دانیم بازار تبلت شرایط مساعدی ندارد؛ فبلت‌هایی با اندازه بزرگتر و عدم تمایل کاربران به آپدیت تبلت‌هایشان هر دو سال یک بار از دلایل مهم این شرایط نامساعدند. با این حال اپل با اضافه کردن ویژگی‌های جدید به تبلت‌های جدیدش تلاش می‌کند به محبوبیت دستگاه‌های خود بیفزاید؛ ویژگی‌هایی از قبیل درگ اند دراپ میان اپلیکیشن‌ها، تقسیم نمایشگر برای اجرای اپلیکیشن‌های بیشتر و به طور همزمان.

بسیاری از این ویژگی‌ها در ویدئوهای رسمی و تبلیغاتی اپل در مورد تبلت‌های آیپد پرو به چشم می‌خورد. اما از برخی از ویژگی‌ها همچون تراشه A10X خبری نیست. این تراشه بهبود عملکرد 30 درصدی پردازنده و 40 درصدی گرافیک تبلت را همراه داشته است. همچنین حداقل حافظه داخلی آیپد پرو اکنون 64 گیگابایت است.

اپل مثل همیشه ویدیوهایی اینچنینی را برای دوستداران دستگاه‌هایش تولید می‌کند و بسیاری با دیدن این ویدئوها در صف خریداران دستگاه جدید این شرکت قرار می‌گیرند. اما اکنون خوب است که نگاهی هم به ویدئوهای کارشناسان از این دستگاه‌های جدید بیندازیم. در ادامه ویدئوی آیپد 10.5 اینچی اپل را مشاهده می‌کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۶/۴/۳
ماشا الله قیمت
۴ تومن چه خبره؟؟؟؟؟

italodance

۱۳۹۶/۳/۱۷
واقعا لذت برنگیزه و فاصله تبلتی ایپد پرو با بقیه دو چندان میکنه
ایپد پرو همینجوری پرفروشترین تبلت دنیاست حالا با تغییرات جدید رکوردش رو تکرار میکنه.