خانهاخبار
سرویس پرایم ویدیو آمازون در دسترس کاربران Apple TV

سرویس پرایم ویدیو آمازون در دسترس کاربران Apple TV

تنها خبر جذابی که در WWDC 2017 برای اپل تی‌وی منتشر شد درباره عرضه سرویس پرایم آمازون برای این دستگاه بود.
۱۳۹۶/۳/۱۶

شایعه‌های مربوط به سرویس پرایم ویدیو آمازون در نهایت به حقیقت پیوست. روز گذشته در کنفرانس WWDC 2017 اعلام شد که به زودی اپلیکیشن پرایم ویدیو شرکت آمازون، وارد پلتفرم اپل تی‌وی می‌شود. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند جدیدترین فیلم‌ها و ویدیوهای روز دنیا را به راحتی تماشا کنند. تیم کوک اعلام کرد این اپلیکیشن اواخر سال جاری برای اپل تی‌وی منتشر می‌شود.

image

در زمان اعلام جزئیات مربوط به نسخه جدید tvOS، بر خلاف انتظار خبری از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز نبود و تنها به معرفی سرویس پرایم آمازون برای اپل تی‌وی پرداخته شد. این درحالی است که اپل در کنفرانس‌های قبلی با جزئیات زیاد به معرفی ویژگی‌های تی‌وی اواس پرداخته بود. به گفته آمازون قرار بر این بوده که ویژگی‎های این اپلیکیشن به صورت کلی بیان شود و به جزئیات پرداخته نشود.

پس از کشمکش‌های بسیار میان اپل و آمازون، در نهایت اواخر سال جاری اپلیکیشن پرایم ویدیو روی اپل‌ تی‌وی قرار می‌گیرد. پیشتر جف بزوس اعلام کرده بود که دو طرف بر سر این موضوع به توافق دلخواه نمی‌رسیدند. شرکت آمازون در سال 2015، به دلیل نبود اپلیکیشن پرایم ویدیو روی اپل تی‌وی و عدم دسترسی مناسب به محتوای برنامه‌ها، فروش این دستگاه را متوقف کرد. با اینکه ماه گذشته وب‌سایت Recode اعلام کرد که آمازون و اپل به زودی در زمینه اپلیکیشن پرایم ویدیو به توافق می‌رسند و چند روز بعد BuzzFeed نیز این خبر را تائید کرد، با این وجود هنوز آمازون در مورد فروش دوباره اپل تی‌وی، به وضوح سخنی به میان نیاورده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)