خانهاخبار
معرفی دوربین ماژولار Essential Phone با قابلیت فیلم‌برداری 360 درجه

معرفی دوربین ماژولار Essential Phone با قابلیت فیلم‌برداری 360 درجه

اندی رابین، امروز علاوه بر Essential Phone، دوربینی الصاقی با قابلیت فیلم‌برداری 360 درجه‌ای و 4K را نیز معرفی کرد.
۱۳۹۶/۳/۱۰

همانطور که مطلع شدید، اندی رابین روز گذشته به معرفی گوشی Essential Phone پرداخت. یکی از مشخصه‌های مهم این تلفن هوشمند اندرویدی اکوسیستم ماژولار آن است؛ به این معنا که شرکت برای پشتیبانی هرچه بیشتر از محصولات خود، لوازم جانبی دیگری نیز عرضه خواهدکرد که به تقویت هم می‌پردازند. اسنشال در همین راستا، علاوه بر تلفن هوشمند خود، دوربین 35 گرمی کوچکی را نیز معرفی کرد که از طریق یک جفت پین مغناطیسی در پشت بدنه گوشی، به آن می‌چسبد و با دو حسگر 12 مگاپیکسلی و لنز چشم ماهی (fisheye)، با نرخ 30 فریم در ثانیه با زاویه 360 درجه‌ فیلم 4K می‌گیرد.

image

برای ضبط هم‌زمان صدا نیز چهار میکروفون در نظر گرفته شده است و دو پین ویژه هم برای تامین مداوم برق گوشی روی بدنه تعبیه شده است تا بابت اتمام شارژ باتری هنگام فیلم‌برداری نگرانی نداشته باشید.

اسنشال، این دوربین 360 درجه‌ای را یکی از ویژگی‌های متمایزکننده گوشی خود برمی‌شمرد. به زعم این شرکت، دوربین (به‌خصوص اگر طالب نوع خوب آن باشید)، وسیله زمخت و گران‌قیمتی است و تازه، فرآیند عکاسی یا فیلم‌برداری و سپس بارگذاری آن در شبکه‌های اجتماعی هم کم ‌زحمتی ندارد. دوربین ظریف اسنشال برای کاستن از همین مشکلات طراحی و ساخته شده است.

image

 این دوربین اگر همراه با گوشی اسنشال فون خریداری شود، 50 دلار، اما در صورت خرید جداگانه 199 دلار قیمت خورده است.

گفتنی است، هم گوشی و هم دوربین فعلا فقط در آمریکا عرضه می‌شود اما امکان ثبت سفارش خرید در فروشگاه آنلاین شرکت فراهم شده است.   

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali.hosseini

۱۳۹۶/۳/۱۱
سلام
جناب سعید گرامی؛ چون به شرایط آینده و واردکننده بستگی داره، واقعا شاید نشه از حالا پاسخ داد. اما طبق تجارب گذشته، بسیاری از محصولاتی که در کشور ما نمایندگی رسمی ندارند هم کم و بیش به بازار راه پیدا می‌کنن؛ حتی شده به صورت محدود و معدود. و معمولا هرچه اینطور محصولات در بین مردم و رسانه‌های دنیا با استقبال بیشتری مواجه بشن، این جو به همه جا و از جمله بازار کشور ما هم منتقل می‌شه و این برای واردکننده انگیزه ایجاد می‌کنه.

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۰
جناب حسینی به نظر شما امکانش هست این گوشی رو تا مدتی دیگه در ایران فراهم کرد؟

ali.hosseini

۱۳۹۶/۳/۱۰
سالم.
همونطور که در متن خبر هم ذکر شده، هم اسنشیال فون و هم دوربین فعلا قراره در آمریکا عرضه بشن. قیمت؛ 50 دلار در صورت خرید با گوشی، 199 دلار در صورت خرید جداگانه.

محمد نکا

۱۳۹۶/۳/۱۰
سلام
این ماژول رو از کجا میشه تهیه کرد؟
قیمت؟