خانهاخبار
لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت Nitro 5 ایسر با دو پردازنده مختلف معرفی شد

لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت Nitro 5 ایسر با دو پردازنده مختلف معرفی شد

پیش از آنکه نمایشگاه Computex 2017 در سرزمین مادری شرکت ایسر یعنی تایپه برگزار شود، این سازنده تصمیم گرفته است تا از لپ‎تاپ‎های جدید خود رونمایی کند و یکی از این محصولات، Nitro 5 است که به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت در دو مدل با کارت گرافیک AMD یا NVIDIA به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۳/۸
image

شرکت ایسر در رابطه با لپ‌تاپ‌های جدید خود اعلام کرده:

مشتریان، می‌توانند مدل‎هایی را انتخاب نمایند که حداکثر به کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti با پردازنده‌های نسل هفتم اینتل یا به کارت گرافیک AMD Radeon RX 550 با پردازنده‎های نسل هفتم سری A شرکت AMD مجهز شده باشد.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند و پردازنده‌های کیبی لیک شرکت اینتل هستید، ایسر Nitro 5 با پردازنده‎های نسل هفتم Core i5 و Core i7 اینتل و کارت گرافیک NVIDIA یا نسل هفتم پردازنده‌های A10 و A12 سری AMD FX با کارت گرافیک AMD Radeon RX 550 یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هایی است که برای انتخاب پیش‌رو خود خواهید داشت. لازم به‌ذکر است که در قدرت‎مندترین مدل از هر دو نسخه، از 32 گیگابایت حافظه رم DDR 4 با فرکانس 2400 مگاهرتز استفاده شده است و سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت نیز مشخصات‎فنی هر دو مدل را تکمیل خواهد نمود.

در برخی از مدل‌ها، از ترکیب حافظه‎های SSD با رابط PCle (با حداکثر 512 گیگابایت ظرفیت) و حافظه هارد دیسک (با حداکثر 2 ترابایت ظرفیت) استفاده شده است و ترکیب این دو حافظه با یک‎دیگر، باعث خواهد شد تا زمان بوت سیستم‌عامل، به‎طور قابل‌توجهی کم باشد و از طرفی، کاربران کوچک‌ترین دغدغه‌ای بابت کمبود فضا برای نصب جدیدترین بازی‌های مورد علاقه خود نخواهند داشت.

image

لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت Nitro 5 ایسر به یک درگاه Type-C از نوع یواس‌بی 3.1، یک درگاه یواس‌بی 3.0، دو درگاه یواس‌بی 2.0 و خروجی HDMI 2.0 مجهز شده است. درگاه یواس‌بی 3.0 می‌تواند تبلت یا گوشی‎هوشمند شما را حتی زمانی‌که لپ‌تاپ خاموش باشد، شارژ نماید و امکان گرفتن نرخ به‌روزرسانی (Refresh Rate) 90 هرتز از خروجی HDMI لپ‎تاپ گیمینگ ایسر وجود دارد.

در رابطه با سیستم خنک‌کننده این لپ‌تاپ نیز، ایسر می‎گوید:

لپ‌تاپ Nitro 5 به دو فن با پشتیبانی از فناوری Acer Coolboost مجهز شده است که می‌تواند (در مواقع لزوم) سرعت فن‌ها را بالا برده و توانایی خنک‌کنندگی را افزایش دهد. این فناوری، هم‌چنین به کاربران اجازه می‎دهد تا زمانی‎که بار پردازشی سنگین است، به صورت دستی سیستم خنک‌کننده را کنترل نمایند.

image

لپ‌تاپ گیمینگ Nitro 5 ایسر به یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز شده است و شرکت ایسر به دلیل افزایش زاویه دید کاربران و عدم پریدگی رنگ‌های صفحه‌نمایش در گوشه‌ها، این مدل را با یک پنل IPS به بازار عرضه خواهد کرد. صفحه‌کلید نیز دارای نور پس‌زمینه بوده و فناوری صوتی Dolby Audio Premium و TrueHarmony ایسر، شما را میخ‌کوب خواهد کرد.

شرکت ایسر در نظر دارد تا لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت خود را در ماه جولای در آمریکای شمالی و چین با قیمت پایه 799 دلار عرضه نماید. لپ‌تاپ Nitro 5 در ماه آگوست در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به فروش خواهد رسید. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
این لپ تاپ رو آمازون 700 دلار قیمت زده + 10% مالیات خریدش میشه 770 حدود سه میلیون هفتصد با قیمت دلار فعلی.بعدش تو ایران چهار و نیم میلیون یا 5 تومن به فروش میرسه.

ali

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
شما که اطلاعاتی نداری و اصن این محصول رو به درستی نمیشناسی لطفا نطر نده کیفیت ساخت خوب به همراه پردازنده نسل 7 و کارت گرافیک سری 10 با رم 16 په بدی میتونه داشته باشه؟ در ضمن من همین الان دارم با همین لپتاپ تایپ میکنم.

sm

۱۳۹۶/۷/۱۳
سلام دوستان خواهشا اگه بلد هستید کمکم کنید دارم دیونه میشم
من گرافیکم انویدیا جی تی 610 هستش بجز درایور ورژن 340.52 با هیچ درایور دیگری سازگار نیست در حالیکه حتی آخرین ورژن درایور انویدیای اکنون {385.69}هم ساپورتش میکنه
حتی برای اطمینان با قندشکن رفتم خود سایت انویدیا مدل گرافیکموسرچ کردم همین ورژن رو آورد دانلودم کردم ولی باز سازگار نبود
جان مادرتون کمک کنید

Reza M.M

۱۳۹۶/۳/۸
هیچ ارزونی بی علت نیست.

حسین

۱۳۹۶/۳/۸
ما به ارزونی عادت نداریم
یا بقه خیلی گرونه هستن یا واقعا یه جای کار میلنگه