خانهاخبار
نسخه نقره‌ای رنگ گوشی Oppo R11 با دوربین دوگانه فاش شد

نسخه نقره‌ای رنگ گوشی Oppo R11 با دوربین دوگانه فاش شد

شرکت Oppo به عنوان چهارمین سازنده پرفروش بازار گوشی‌های هوشمند، در مخفی‌کردن محصولات جدید خود از دست شایعه‌پردازان چندان محتاط نبوده است و همین موضوع باعث شده تا گوشی جدید این شرکت یعنی Oppo R11 یک‌بار دیگر فاش شود.
۱۳۹۶/۳/۷

گوشی Oppo R11 تابه‌حال، چندین‌بار فاش شده است و حتی تبلیغ تلویزیونی مربوط به معرفی این گوشی نیز مدتی پیش افشا شد. مدل جدید این گوشی که این‌بار توسط شایعه‌پردازان گرفتار شده است، نقره‌ای رنگ بوده و این نزدیک‌ترین تصاویری به‌شمار می‌رود که از گوشی جدید شرکت Oppo به دست آمده است. با این‌حال، به دلایل نامشخص، بخشی از تصویر محو شده است؛ شاید فاش‌کننده، مایل نبوده است تا هویت وی مشخص شود.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، گوشی Oppo R11 به یک دوربین دوگانه مجهز شده است و دکمه فیزیکی Home نیز در حاشیه پایین نمایشگر قرار دارد. لازم به‎ذکر است که شرکت «اوپو» تصمیم دارد تا از گوشی میان‌رده Oppo R11 به‌طور رسمی در یک رویداد خبری در 10 ژوئن (20 خرداد) رونمایی کند؛ به همین جهت، فاصله چندانی با معرفی این گوشی نداریم.

image

در رابطه با مشخصات‌فنی این مدل، جزئیات رسمی چندانی وجود ندارد اما با استناد به اطلاعات فاش‌شده از دریافت تأییدیه TENNA برای گوشی جدید Oppo، باید گفت که تمامی مشخصات‌فنی آن‌را می‌دانیم. گوشی Oppo R11 به یک دوربین دوگانه (متشکل از یک سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی) مجهز شده و برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک شاتر 20 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر جای‌ گرفته است.

شرکت «اوپو» تصمیم گرفته است تا گوشی میان‌رده جدید خود را با چیپ‌ست اسنپدراگون 660 کوالکام که به تازگی معرفی شده؛ ارائه دهد. این تراشه از هشت هسته پردازشی اختصاصی Kryo 260 بهره می‌برد و عملکرد پردازنده در مقایسه با نسل قبل، تا 20 درصد بهبود یافته است.

image

گوشی Oppo R11 با یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل همراه شده و پنل نمایشگر، AMOLED است که این گوشی را از محصولات هم‌رده خود متمایز می‌کند. چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی از جمله دیگر مشخصاتی است که برای گوشی جدید شرکت «اوپو» انتظار داریم. لازم به‌ذکر است که یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای پردازنده و صفحه‎نمایش را در گوشی Oppo R11 تأمین خواهد کرد.

به همراه گوشی جدید شرکت اوپو، این سازنده چینی در نیمه خرداد از گوشی Oppo R11 Plus نیز رونمایی خواهد کرد و در رابطه با مشخصات‌فنی آن، باید انتظار یک نمایشگر بزرگ‌تر 6 اینچی، شش گیگابایت حافظه رم و باتری 3880 میلی‌آمپر ساعت را از مدل بزرگ‎تر اوپو R11 داشته باشید. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Vahid Feizi

۱۳۹۶/۳/۷
خوب شد از آیفون ۷ پلاس کپی نکردن :|