خانهاخبار
ویدیوی جدید از مدل 2017 گوشی گلکسی J7 و گلکسی J5 سامسونگ

ویدیوی جدید از مدل 2017 گوشی گلکسی J7 و گلکسی J5 سامسونگ

شرکت سامسونگ، هنوز به‎طور رسمی از مدل 2017 گوشی‌های گلکسی J5 و گلکسی J7 رونمایی نکرده است اما طراحی این دو گوشی را با توجه به رندرهای منتشر شده از هر دو مدل، می‌دانیم. به‌تازگی، دو ویدیو از مدل جدید گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 منتشر شده است که طراحی آن‌ها را نشان می‎دهد.
۱۳۹۶/۳/۶

ویدیوهای جدید از گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 (مدل 2017) در روسیه به‌دست آمده است و البته، هیچ زیرنویسی وجود ندارد؛ به همین جهت، بعید می‌دانیم که متوجه صحبت‌های افشاکننده این دو ویدیو شوید. با این‏حال، ویدیوهای جدید طراحی گوشی پرچم‎دار گلکسی J5 و گلکسی J7 را نشان می‎دهد و بهترین نمای ممکن را از گوشی‎های میان‎رده جدید سامسونگ در اختیارمان می‌گذارد.

image

هر دو گوشی جدید سامسونگ، بدنه تمام فلزی دارد و طراحی آن‌ها نیز با یک‌دیگر مشابه است. با این‎حال، مدل 2017 گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 سامسونگ از نظر ابعاد و اندازه با یک‌دیگر متفاوت هستند. این دو گوشی، هر دو از سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 بهره می‌برد و برخلاف سایر گوشی‌های گلکسی J سامسونگ، به سنسور تشخیص اثرانگشت مجهز خواد بود. البته در سری گلکسی J سامسونگ، گلکسی J7 Prime به این حسگر مجهز شده بود اما از آنجایی‌که عملکرد آن خوب نیست؛ باید قید این قابلیت را بزنید! امیدواریم که در گلکسی J5 و گلکسی J7 جدید سامسونگ، حسگر اثرانگشت عملکرد خوبی داشته باشد.

image

مدل 2017 گلکسی J7 به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است و از چیپ‎ست اگزینوس 7870 سامسونگ با پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. شرکت سامسونگ، هم‌چنین گوشی میان‌رده جدید خود را به سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز کرده است که البته می‌توانید در صورت تمایل با استفاده از یک حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید.

image

یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعت، تأمین انرژی در گوشی گلکسی J7 را برعهده دارد و شرکت سامسونگ، این گوشی را به یک شاتر 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مجهز کرده است. ثبت تصاویر سلفی نیز با یک شاتر دیگر 13 مگاپیکسلی صورت می‌گیرد که هر دو دوربین، از فلاش LED استفاده می‌کند و بدین شکل، عکاسی در محیط‌های کم‌نور امکان‌پذیر خواهد بود و به یک چالش تبدیل نمی‌شود. با توجه به اطلاعاتی که از مشخصات‌فنی گوشی گلکسی J7 سامسونگ در حال‌حاضر وجود دارد، به‌نظر می‎رسد که مدل 2017 آن یک میان‌رده قدرت‌مند باشد.

image

مدل 2017 گوشی گلکسی J5 سامسونگ، گوشی دیگری است که به همراه گلکسی J7 معرفی خواهد شد و از تراشه اگزینوس 7870، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک شاتر 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‌کند.

هم‌چنین، یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت نیز برای آن در نظر گرفته شده است و کاهش ظرفیت باتری، وجه تمایز بین این گوشی و گلکسی J7 خواهد بود. علی‌رغم قیمت بالاتر مدل 2017 گوشی گلکسی J5 در مقایسه با سایر گوشی‌های میان‌رده اندرویدی، این مدل به دو گیگابایت رم مجهز شده است و از یک نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن HD استفاده می‌کند.

image

لازم به‌ذکر است که براساس اطلاعات تازه منتشر شده، مدل 2017 گلکسی J5 و گلکسی J7 به درگاه میکرو یواس‌بی مجهز شده است و خبری از عرضه آن‌ها با درگاه یواس‌بی Type-C نیست. هر دو گوشی نیز به جک هدفون مجهز خواهد بود و جک 3.5 میلی‌متری صدا در لبه‌ی پایین دستگاه قرار دارد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که سری گلکسی J (مدل 2017) در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود یا عرضه آن‌ها به چند کشور اروپایی و آسیایی محدود خواهد بود. با این‌حال، از آنجایی‎که شرکت سامسونگ مدل‌های پیشین گلکسی J7 و گلکسی J3 را در بازار ایالات متحده توسط اپراتورهای Verizon، Sprint و T-Mobile عرضه کرده است، می‌توان امیدوار بود که گوشی‌های جدید سامسونگ از سری گلکسی J در این کشور عرضه شود.

image

شرکت سامسونگ در حال‌حاضر، به اشتباه عرضه گوشی‌های گلکسی J7 و گلکسی J5 (مدل 2017) را تایید کرده است و براساس شایعات، مدل بزرگ‌تر با قیمت 339 یورو (379 دلار) به بازار عرضه خواهد شد. مدل جدید گلکسی J5 نیز با قیمت 279 یورو (312 دلار) به بازار عرضه می‎شود. ویدیوی منتشر شده از مدل 2017 گلکسی J5 و گلگسی J7 سامسونگ در ادامه آمده است:

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهران

۱۳۹۶/۳/۲۱
این گوشی امکاناتش خوبه ولی تا برج تیر 97 که قیمتش متعادل میشه ارزش خرید نداره وکسانیکه امسال این گوشی بخرن به اندازه نصف قیمت گوشیشون ضرر خواهند کرد اونم درمدت یکسال.

keyhan

۱۳۹۶/۳/۷
باشه به قول تو رقیب اچ تی سی یو11! به هر حال حرف من اینه با این قیمت فقط باید یه جهان سومی عقب مونده باشی که اینو بخری در حالی که می 6 شیایومی اس 8 رو از هر نظر شکست داد و هم قیمت اینه

saeid

۱۳۹۶/۳/۷
چندان خوش دست به نظر نمیرسن@
به نظرم مثل سری a مدل های 2016 طراحی بهتری داشتن....!؟

سعید

۱۳۹۶/۳/۷
Mi6 عمرا حریف اس۸ باشه نهایتا رقیب هنگ تی سی u11 هست که البته بهتر و ارزونتره

keyhan

۱۳۹۶/۳/۷
موافقم میان رده خوبی به نظر میرسه ولی با این قیمت میشه پرچمدار شیایومی یعنی mi6 که رقیب اس 8 هست رو خرید