خانهاخبار
موستانگ 807 اسب بخاری با تیونینگ آلمانی

موستانگ 807 اسب بخاری با تیونینگ آلمانی

فورد موستانگ به خودی خود خودروی جذاب و قدرتمندی است اما شاید قدرت آن برای برخی کافی نباشد و به همین دلیل بسیاری از تیونرها دست به تقویت این خودروی محبوب و پرفروش می‌زنند. این بار هم یک تیونر آلمانی دست به این کار زده است.
۱۳۹۶/۳/۷

فورد موستانگ اکنون لقب پرفروش‌ترین خودروی اسپرت در اروپا را یدک می‌کشد و این موفقیت احتمالا تا یک یا دو سال آینده هم ادامه خواهد یافت. بیش از 15 هزار تعداد در طول سال گذشته به دست مشتریان اروپایی رسید و مجموع فروش جهانی موستانگ، 150 هزار عدد بود. طبیعتا نسخه با موتور 5.0 لیتری محبوب‌ترین گزینه برای مشتریان بوده است.

image

این نسخه قدرت و گشتاور کافی در اختیار راننده قرار می‌دهد و آپگریدهای افترمارکت زیادی هم برای آن در دسترس است. تاکنون تعداد زیادی موستانگ تقویت شده توسط شرکت‌های آمریکایی دیده‌ایم و حالا نوبت به یک تیونر آلمانی به نام Schropp Tuning رسیده است.

این تیونر برای تقویت موستانگ به سراغ نسخه 5.0 لیتری رفته است. سوپرشارژ اضافه شده و برنامه ریزی مجدد ECU قدرت موتور را به 600 اسب بخار رسانده است. اما اگر این قدرت هم برای شما کافی نیست، این تیونر تغییرات دیگری از جمله در بلوک موتور، تغییرات در سیلندر و پیستون و قطعات اتصالی و قطعات دیگر در دسترس قرار می‌دهد.

image

پس از اعمال همه این تغییرات و در صورت استفاده از بنزین مناسب، قدرت این موتور 8 سیلندر به 807 اسب بخار و گشتاور آن به 950 نیوتن متر می‌رسد. اما این همه ماجرا نیست و امکان سفارش سیستم اگزوز و کاتالیزور جدید هم فراهم است.

image

انتقال چنین قدرتی به چرخ‌ها امر دشواری است و Schropp Tuning به این منظور، تغییراتی را در میل گاردان و سیستم تعلیق خودرو ایجاد کرده است. لاستیک‌های جلو 255/30 و لاستیک‌های عقب 285/30R هستند که بر روی رینگ‌های 21 اینچی قرار می‌گیرند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Misagh

۱۳۹۶/۳/۷
اين ديگه چ غوليه پسسسسسسر