خانهاخبار
سامسونگ گلکسی Feel در ژاپن رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی Feel در ژاپن رسما معرفی شد

گوشی میان رده گلکسی فیل دیروز رسما در ژاپن معرفی شد و قرار است به زودی ابتدا در این کشور عرضه شود. هنوز تاریخ عرضه جهانی آن مشخص نشده است.
۱۳۹۶/۳/۶

کمپانی سامسونگ الکترونیکس جمعه گذشته رسما گوشی هوشمند گلکسی Feel را معرفی کرد. گلکسی فیل یک گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی است که نسبت به گوشی‌های موجود کوچک به نظر می‌رسد. شرکت NTT DoCoMo، بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه ژاپن، این گوشی میان رده را انحصارا عرضه می‌کند. هنوز مشخص نیست که کدام شرکت‌های خدمات بی‌سیم علاوه بر NTT این گوشی را در کشورهای شرقی عرضه خواهند کرد و بازارهای بعدی کدام کشورها خواهند بود.

گلکسی فیل از پردازنده ۶۴ بیتی قدرت می‌گیرد که حدس می‌زنیم یکی از چیپست‌های اگزینوس سامسونگ باشد. البته سامسونگ هنوز هیچ خبری را مبنی بر وجود پردازنده‌های ساخت خودش روی این گوشی میان رده تایید نکرده است. در گزارش شرکت NTT DoCoMo از گلکسی فیل آمده که به پردازنده ۸ هسته‌ای با قدرت فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز مجهز شده اما جزییات دیگری از آن بیان نکرده است. رم گلکسی فیل ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است که با کارت حافظه جانبی microSD تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا می‌یابد. دوربین اصلی گلکسی فیل ۱۶ مگا پیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگا پیکسل است. صفحه‌نمایش تقریبا کوچک آن رزولوشن پیکسلی ۱۲۸۰ × ۷۲۰ دارد و با پنل شیشه‌ای 2.5D محافظت می‌شود. ابعاد گلکسی فیل معادل ۶۷ × ۱۳۸ × ۸٫۳ میلی‌متر بوده و وزن آن کمتر از ۱۵۰ گرم است. اندروید نوقا ۷ به‌صورت پیش‌فرض روی این میان رده تازه سامسونگ نصب‌شده و ظرفیت باتری غیرقابل تعویض آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. این گوشی همچنین در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم است.

NTT DoCoMo هنوز قیمت فروش و تاریخ نهایی عرضه عمومی گلکسی فیل را اعلام نکرده اما قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی در دسترس قرار گیرد. شرکت تلکام NTT درباره عرضه عمومی گلکسی فیل اعلام کرده است که این گوشی تا اواسط ماه آینده وارد بازار می‌شود. به‌زودی باید منتظر قیمت نهایی این گوشی باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۸
سونی خخخخخخخ صد رحمت به glxطراحی سونی خیلی داغونه

علی

۱۳۹۶/۳/۷
اینکه حاشیه‌ش خیلی کمتر از سونی هستش!

xxxx

۱۳۹۶/۳/۷
حاشیه اطراف گوشی خیلی تو ذوق هست.اونوقت میان به گوشیهای سونی وبرخی شرکتهای دیگه گیر میدن.

mani

۱۳۹۶/۳/۷
یدفعه بگید سامسونگ گلکسی کلنگ خیالمون راحت بشه دیگه :)))

abbas

۱۳۹۶/۳/۶
اووووف مثل ريگ گوشي ميزنه.